• Θα μπορούσε να κατασκευάσει το (περίφημο) ασανσέρ, που θα συνδέσει το λιμάνι με την παλιά πόλη, ή ένα καινούργιο και μεγαλύτερο σε χωρητικότητα κλειστό γυμναστήριο, ή το τελεφερίκ προς τη χερσόνησο της Παναγίας. Δηλαδή, να κάνει μερικά «οραματικά» έργα, όπως ζήτησαν οι παρατάξεις της μειοψηφίας στο δημοτικό συμβούλιο. Όμως, τι θα έλεγαν οι δημότες, αν οι δρόμοι μέσα στην πόλη και στα χωριά, τα οποία λησμόνησε η δημοτική αρχή του Δήμου Καβάλας όπως σχολίασε ο Χρήστος Ποτόλιας, παρέμεναν σε άθλια κατάσταση; Αν οι παιδικές χαρές ήταν κατεστραμμένες; Αν οι κοινόχρηστοι χώροι απεριποίητοι και ο Δήμος γεμάτος από σκουπίδια;
  • Θα ενδιαφερόταν ο δημότης, για παράδειγμα, αν η Καβάλα απέκτησε τελεφερίκ, ασανσέρ και καινούργιο κλειστό γυμναστήριο; Αυτό που προέχει για τον δημότη, λοιπόν, είναι η βελτίωση της καθημερινότητας. Κι εκεί, στα καθημερινά προβλήματα, πρέπει να στοχεύσει, όπως είπε ο αντιδήμαρχος Ηλίας Καλανταρίδης, η διοίκηση του Δήμου Καβάλας. Οι ανάγκες είναι πολλές, γιατί τα προηγούμενα έτη συσσωρεύτηκαν. Δεν είναι δυνατόν, π.χ., να γίνονται «ενέσεις» για την αποκατάσταση τμημάτων του οδοστρώματος στην κεντρικότερη οδική αρτηρία της πόλης, την οδό 7ης Μεραρχίας, μόλις φέτος. Θα ασχολούνταν η σημερινή δημοτική αρχή με το πρόβλημα αυτό αν είχε λυθεί από την προηγούμενη διοίκηση; Έπρεπε να βάλει σε δεύτερη και τρίτη προτεραιότητα τις ασφαλτοστρώσεις, για να κατασκευάσει το ασανσέρ στην παλιά πόλη; Και να δείξει, έτσι, ότι έχει όραμα για την πόλη;
  • Μία διοίκηση Δήμου πρέπει να κρατάει την ισορροπία, δηλαδή να ενδιαφέρεται για την καθημερινότητα και παράλληλα για το μέλλον του τόπου. Δυστυχώς, η επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας αποτελεί «όραμα» σήμερα, όπως είπε ο αντιδήμαρχος Τεχνικής Υπηρεσίας, Δημοσθένης Τουλκίδης, στη συζήτηση για το τεχνικό πρόγραμμα του 2018.
  • Η στρατηγική που επέλεξε η δημοτική αρχή, κατά την άποψη μας, είναι αυτή που θα αποδώσει καρπούς. Όχι αμέσως, αλλά θα αποδώσει. Επέλεξε να εντάξει την καθημερινότητα στο τεχνικό πρόγραμμα, που έχει συγκεκριμένο και δυστυχώς περιορισμένο προϋπολογισμό, ενώ τα λεγόμενα «μεγάλα έργα», αυτά που δείχνουν το όραμα, τα ενέταξε σε χρηματοδοτήσεις από ευρωπαϊκά προγράμματα και το Ε.Σ.Π.Α., που υπάρχει μεγαλύτερη «ευελιξία» στην εξασφάλιση των πόρων.
  • Εάν καταφέρει να «συμμαζέψει», στα επόμενα δύο έτη, την καθημερινότητα και αρχίσει κάποια από τα μεγάλα έργα, νομίζουμε ότι θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των δημοτών για μία ακόμα θητεία. Αλλιώς, αν αποτύχει να επιλύσει τα προβλήματα στην καθημερινότητα και καθυστερήσει την έναρξη των «οραματικών» έργων, η εμπιστοσύνη των πολιτών θα κλονιστεί.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Η καθημερινότητα είναι πολύ σημαντική για τους δημότες. Πέρυσι το καλοκαίρι που επισκέφτηκα την Καβάλα περνώντας από την 7ης Μεραρχίας για να παω στο πατρικό μου λόγω του γεγονότος ότι το αυτοκίνητό μου είναι χαμηλωμενο κόντεψα να το “σπάσω”. Πήγαινα αναγκαστικά πολύ σιγά στο κομμάτι του δρόμου από το βενζινάδικο ORION μέχρι τα φανάρια του Φαλήρου. Τραγική κατάσταση για την εικόνα της πόλης ο πιο κεντρικός δρόμος που σε βγάζει στην Εγνατία Οδό. Βέβαια από ότι διάβασα φέτος το καλοκαίρι το πρόβλημα αποκαταστάθηκε. Συμπέρασμα, τα μικρά καθημερινά προβλήματα είναι και τα πιο σοβαρά.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ