Το σχόλιο του «Κ.Τ.», για την επένδυση στις παλιές αποθήκες, τον πυροσβεστικό σταθμό (συν το σκάφος) και την προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων με μήκος άνω των τριακοσίων μέτρων στο λιμάνι «Απόστολος Παύλος», προκάλεσε την απάντηση του προέδρου του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, Χρήστου Ηλιάδη, ο οποίος επικοινώνησε τηλεφωνικά για να δώσει τις ακόλουθες εξηγήσεις.
Σχετικά με την επένδυση στις παλιές αποθήκες δήλωσε, με ξεκάθαρο και κατηγορηματικό τρόπο, ότι: «Η επένδυση στις αποθήκες θα γίνει. Σύντομα θα δείτε έργο εκεί».
Όσον αφορά την επαναλειτουργία του πυροσβεστικού σταθμού λιμένα και την έλευση του καινούργιου σκάφους, είπε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η γραφειοκρατική διαδικασία της έκδοσης Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Κ.Υ.Α.). Ο «φάκελος» εγκρίθηκε από το Υπουργείο Ναυτιλίας και μεταβιβάστηκε στο Υπουργείο Οικονομικών, όπου ο Καβαλιώτης στην καταγωγή αναπληρωτής υπουργός, Τρύφων Αλεξιάδης, έδωσε εντολή στους υπηρεσιακούς παράγοντες να επισπεύσουν τη διαδικασία του ελέγχου, ώστε να παραλάβει τα έγγραφα και να υπογράψει. Μετά την υπογραφή του υπουργού Οικονομικών, θα χρειαστεί και η υπογραφή του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, προκειμένου η Κ.Υ.Α. να αποκτήσει ισχύ. «Η γραφειοκρατία είναι απίστευτη. Όποιος δεν έχει κάνει τέτοιου είδους συναλλαγή με το ελληνικό δημόσιο, δεν μπορεί να διανοηθεί περί τίνος πρόκειται», σχολίασε ο πρόεδρος του Ο.Λ.Κ., που είναι αισιόδοξος και για την προοπτική ανάπτυξης του τουρισμού κρουαζιέρας. «Το λιμάνι της Καβάλας θεωρείται από τους κορυφαίους προορισμούς στην Ελλάδα και συζητιέται πολύ στο χώρο των εταιρειών κρουαζιέρας», ανέφερε και συνέχισε: «Υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον, από εταιρείες που διαθέτουν πλοία μεγάλου μήκους, άνω των τριακοσίων μέτρων, να εντάξουν την Καβάλα στα προγράμματα τους. Για να φέρουμε τέτοια πλοία πρέπει να υπάρχουν ορισμένες βασικές προϋποθέσεις, όπως οι απαραίτητες λιμενικές υποδομές. Για τον σκοπό αυτό, γίνεται μία προσπάθεια βελτίωσης των λιμενικών εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού. Ήδη, άρχισε ο καθαρισμός του πυθμένα στο χώρο πρόσδεσης των κρουαζιερόπλοιων. Απομακρύνθηκαν πολλά άχρηστα υλικά, που είχαν μειώσει σημαντικά το βύθισμα. Στόχος μας είναι, να επαναφέρουμε το βάθος στα εννέα μέτρα, όπως ήταν πριν μερικά χρόνια, έτσι ώστε να μπορούν να «δέσουν» τα μεγάλα πλοία. Επίσης, θα προμηθευτούμε μηχάνημα βυθομέτρησης, με το οποίο θα κάνουμε την αποτύπωση των βαθών σε όλη την λιμενολεκάνη. Το τοπογραφικό σχεδιάγραμμα θα αναρτηθεί στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα της Υδρογραφικής Υπηρεσίας, την οποία συμβουλεύονται όλες οι εταιρείες κρουαζιερόπλοιων. Ακόμα, αγοράσαμε καινούργιους προσκρουστήρες, που είναι κατάλληλοι για την πρόσδεση πλοίων μήκους άνω των τριακοσίων μέτρων. Στα βασικά θέματα, επομένως, είμαστε καλυμμένοι, αλλά η προσπάθεια θα συνεχιστεί για το καλύτερο. Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες δραστηριότητες στο λιμάνι, όπως τα τουριστικά σκάφη, τα υδροπλάνα, κ.ά.».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ