-Οι αντικρουόμενες δηλώσεις, οι υπαναχωρήσεις, οι αναβολές και οι ματαιώσεις, από πλευράς δημοτικής Αρχής και ιδιαίτερα του δημάρχου, Θόδωρου Μουριάδη, έχουν προκαλέσει σύγχυση στην κοινωνία της Καβάλας, αλλά και στο δημοτικό συμβούλιο. Τα παραδείγματα είναι αρκετά και επιβεβαιώνουν ότι ο δήμαρχος είναι πολύ «μπερδεμένος». Κι αυτό, δεν είναι καλό για τον τόπο. Σε συνέντευξη που έδωσε δήλωσε ότι: «Υπήρχε η σκέψη να λειτουργήσει το ανοιχτό κολυμβητήριο, η οποία, όμως, λόγω του κόστους, ατόνησε» και πρόσθεσε: «Από το να κάνουμε ένα κολυμβητήριο που θα λειτουργεί μόνο έξι μήνες, είναι προτιμότερο να γίνει αυτό το σχέδιο του Ο.Λ.Κ.», αναφερόμενος στο σχέδιο του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, για την κατασκευή λιμένα τουριστικών σκαφών (μαρίνας) στον χώρο από τον υπήνεμο μόλο του λιμανιού «Απόστολος Παύλος» μέχρι το Φάληρο.
-Θυμίζουμε ότι, ο δήμαρχος Καβάλας είχε ανακοινώσει πως θα εντάξει την αξιοποίηση του ανοιχτού κολυμβητηρίου στο πρόγραμμα Leader Αλιείας. Παραπάνω δήλωσε πως η σκέψη ατόνησε, λόγω του υψηλού κόστους του έργου, που είναι αποτρεπτικό για να ενταχθεί στο πρόγραμμα. Ωστόσο, ο δημοτικός σύμβουλος, Σωτήρης Παπαδόπουλος, που ασχολείται επαγγελματικά με τα προγράμματα Leader και το Leader Αλιείας, δήλωσε πως η πρόταση του Δήμου Καβάλας απορρίφθηκε γιατί πήρε χαμηλή βαθμολογία!
-Έτσι, ο Θ. Μουριάδης βλέπει θετικά την πρόταση της διευθύνουσας συμβούλου του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, Άννας Θυσιάδου, για το λιμάνι τουριστικών σκαφών. «Αυτό το σχέδιο το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον. Γι’ αυτό υπάρχει μία προμελέτη και προχωράει από τον Ο.Λ.Κ., που έχει εξασφαλίσει και χρηματοδότηση», είπε.
-Να θυμίσουμε ότι, την προμελέτη αυτή ετοίμασε η προηγούμενη διοίκηση του Ο.Λ.Κ., με πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τον Χρήστο Ηλιάδη, ο οποίος ήθελε να βάλει το μεγάλο αυτό σχέδιο σε δημόσια διαβούλευση, για να εξασφαλίσει την σύμφωνη γνώμη όλης της τοπικής κοινωνίας. Ο στόχος είναι, να παραχωρηθεί από το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ., που είναι ο μέτοχος της Ο.Λ.Κ. Ανώνυμη Εταιρεία, η διαχείριση του τουριστικού λιμανιού σε ιδιώτη, ο οποίος θα κατασκευάσει τις απαραίτητες υποδομές. Σ’ αυτές περιλαμβάνονται ο προστατευτικός μόλος και οι εγκαταστάσεις στην χερσαία ζώνη, οι οποίες θα προσθέτουν στα έσοδα από τα τέλη ελλιμενισμού των σκαφών.
-Στην χερσαία ζώνη του τουριστικού λιμανιού εντάσσεται και το ανοιχτό κολυμβητήριο, το οποίο θέλει να αξιοποιήσει ο Δήμος Καβάλας. Ο δήμαρχος δήλωσε πως δεν απεμπολεί την «ιδιοκτησία» του κολυμβητηρίου, το οποίο παραχωρήθηκε από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού στον Δήμο Καβάλας για αθλητική χρήση μόνο. Αναρωτιόμαστε, επομένως, πως θα προχωρήσουν, ταυτόχρονα, το σχέδιο του Ο.Λ.Κ. για το τουριστικό λιμάνι και του Δήμου Καβάλας για την αξιοποίηση του ανοιχτού κολυμβητηρίου; Εάν επαναλειτουργήσει το κολυμβητήριο, δεν μπορούν να κατασκευαστούν οι απαραίτητες υποδομές στην χερσαία ζώνη, για την λειτουργία της μαρίνας. Θα αποφασίσει, τελικά, τι θέλει να κάνει ο δήμαρχος Καβάλας;