-Αντί η κατάσταση στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Καβάλας να εξομαλύνεται, το χάσμα μεταξύ του Θίοντορ και των αντιπολιτευόμενων παρατάξεων μεγαλώνει. Ο Δήμος υπολειτουργεί και οι επιπτώσεις φαίνονται στη διαχείριση των μεγάλων και μικρότερων ζητημάτων. Θα φανεί περισσότερο μετά το 2023, όταν θα κληθεί η επόμενη δημοτική Αρχή να διοικήσει υπό αντίξοες συνθήκες.
-Θα βρει μπροστά της, μεταξύ των άλλων, το ζήτημα των υπαίθριων χώρων στάθμευσης και το κυκλοφοριακό στο κέντρο της Καβάλας. Με αφορμή τη «σφράγιση» του σταθμού «Ροδόπη», που λειτουργεί σε κοινόχρηστο χώρο με τον χαρακτηρισμό πλατεία, μου γεννήθηκε το εξής ερώτημα.
-Πως και που αξιοποιούνται, όλα αυτά τα χρόνια, τα χρήματα που εισπράττει ο Δήμος Καβάλας από το ενοίκιο των (δημοτικών) χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων; Ειπώθηκε ότι ο σταθμός «Ροδόπη» λειτουργεί ως χώρος στάθμευσης από τη δεκαετία του 1980, χωρίς να έχει σχετική άδεια, σύμφωνα με τη χρήση που προβλέπει το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο. Οι δήμαρχοι που ακολούθησαν τις διαδοχικές θητείες του Λευτέρη Αθανασιάδη βρήκαν μία «δεδομένη χρήση» και τη συνέχισαν.
-Επί 30 χρόνια, δηλαδή, ο Δήμος Καβάλας εισέπραττε το ενοίκιο του πάρκινγκ, αλλά το πρόβλημα στάθμευσης και το κυκλοφοριακό στο κέντρο της πόλης μεγάλωνε! Με τα χρήματα από τα ενοίκια των υπαίθριων χώρων, ο Δήμος έπρεπε να είχε κατασκευάσει έναν υπόγειο σταθμό αυτοκινήτων. Είτε με την συγχρηματοδότηση του κράτους, είτε με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, είτε με Σ.Δ.Ι.Τ. (Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα).
-Με τη Σ.Δ.Ι.Τ., καρντάσια, ο υπόγειος σταθμός θα κατασκευαζόταν σε δύο-τρία χρόνια, αλλά το αντίτιμο για την στάθμευση θα ήταν υψηλότερο από τον υπαίθριο χώρο. Με μία συμφωνία, ωστόσο, μεταξύ Δήμου και ιδιώτη, το αντίτιμο αυτό μπορούσε να είναι προσιτό για τους πολίτες.
-Το ίδιο ερώτημα ισχύει και για τα χρήματα της ελεγχόμενης στάθμευσης και για τα πρόστιμα που βάζει η δημοτική Αστυνομία. Πρέπει να αξιοποιηθούν, για να βελτιωθούν οι συνθήκες στη στάθμευση και στο κυκλοφοριακό στην πόλη.