• Ομολογούμε ότι μας αιφνιδίασε η δήλωση του Γιάννη Τσούπρα, διευθυντή της Κοινοπραξίας Πορθμείων Θάσου-Καβάλας, ότι πρέπει να απασχολήσει την τοπική αυτοδιοίκηση το ζήτημα του ανταγωνισμού μεταξύ των ναυτιλιακών εταιρειών και ειδικότερα της «προστασίας» των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στις τοπικές πορθμειακές γραμμές όλη τη διάρκεια του έτους, απέναντι σ’ εκείνες που επιθυμούν να έρθουν μόνο για τη θερινή περίοδο με στόχο, όπως ανέφερε, να πάρουν την «κρέμα» και να φύγουν!
  • Με ανάλογο τρόπο, ωστόσο, λειτουργούν και οι τοπικές ναυτιλιακές εταιρείες, οι οποίες παίρνουν την «κρέμα» από την πορθμειακή γραμμή Θάσου-Κεραμωτής κάθε καλοκαίρι και τους χειμερινούς μήνες μειώνουν τα δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Πρίνου-Καβάλας, αγνοώντας τις εκκλήσεις των εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης και των φορέων, να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στην αναβάθμιση της συγκεκριμένης γραμμής.
  • Δεν είναι τυχαίο, ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες αντικατέστησαν όλα τα παλιά πλοία, τα αποκαλούμενα «παντόφλες», με καινούργια αμφίπλωρα, τα οποία είναι μεγαλύτερης χωρητικότητας επιβατών και οχημάτων, μόνο στη γραμμή Θάσου-Κεραμωτής.
  • Λόγω του έντονου ανταγωνισμού μεταξύ τους, μάλιστα, μεγάλωσαν τον στόλο τους, με αποτέλεσμα να ζητούν από την τοπική αυτοδιοίκηση και από τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας, να βελτιώσουν τις λιμενικές υποδομές. Συγκεκριμένα, να επιμηκύνουν τα κρηπιδώματα των λιμανιών της Κεραμωτής και του Λιμένα Θάσου, για να υπάρχουν περισσότερες θέσεις ελλιμενισμού, να εκβαθύνουν τους χώρους πρόσδεσης των πλοίων κ.ά. παρεμβάσεις, ώστε να διευκολύνεται το επιβατικό έργο τους.
  • Εάν «μοιράσουν» τα αμφίπλωρα πλοία στις δύο γραμμές, φίλτατε Γιάννη Τσούπρα, τότε θα υπάρχουν θέσεις στα λιμάνια και θα «μοιραστεί» η επιβατική κίνηση. Επίσης, δεν θα χρειαστεί να έρθουν άλλες ναυτιλιακές εταιρείες για να κερδίσουν μερίδιο από την «πίτα», αρκεί να συνεννοηθούν μεταξύ τους οι τοπικές εταιρείες.
  • Την τοπική αυτοδιοίκηση, τους φορείς και γενικότερα τις τοπικές κοινωνίες, αυτό που ενδιαφέρει είναι να υπάρχουν δρομολόγια τα οποία θα εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό και βεβαίως ασφαλή και σύγχρονα πλοία. Ας δοκιμάσουν οι πλοιοκτήτες να δρομολογήσουν αμφίπλωρα πλοία στη γραμμή Πρίνος-Καβάλα και θα δούνε πόσο θα αυξηθεί η επιβατική κίνηση. Δεν ωφελεί, θεωρούμε, να υπάρχουν δρομολόγια κάθε μισή ώρα στη γραμμή Θάσου-Κεραμωτής. Μπορεί να γίνει μία καλύτερη κατανομή, η οποία θα εξυπηρετεί το κοινό, θα αποφορτίσει τα λιμάνια, θα προσφέρει περισσότερη ασφάλεια στον απόπλου και στον κατάπλου των πλοίων και θα βοηθήσει τους επαγγελματίες της Κεραμωτής να ενισχύσουν το εισόδημα τους, αφού οι ταξιδιώτες προς Θάσο θα έχουν τη χρονική δυνατότητα να απολαύσουν ένα καφέ, ή ένα γεύμα, στην παραλία του οικισμού.
  • Υ.Γ. Τα τέλη που πληρώνουν οι ναυτιλιακές εταιρείες στο Λιμενικό Ταμείο Θάσου και στον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας, είναι ανταποδοτικά, αλλά για να γίνουν λιμενικά έργα, απαιτούνται πολλά περισσότερα χρήματα.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Εδώ γελάμε. Να επέμβει η Τοπική Αυτοδιοίκηση για να σας προστατέψει από τους κακούς ξένους. Εμάς τους Καβαλιωτες ποιος θα μας προστατέψει από εσάς που έχετε φέρει όλα τα “σαπακια” στην γραμμή Καβάλας Θάσου και έχετε απαξιώσει μια πόλη 80.000 κατοίκων; Να τα βγάλετε πέρα μόνοι σας κύριοι. Ε όχι και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ