-Δεν γνωρίζουμε πως προέκυψε το «ενδιαφέρον» των περιφερειακών συμβούλων του συνδυασμού «Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία», Στέργιου Ηλιόπουλου και Δημήτρη Λυμπεράκη, για την σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με την Σαμοθράκη με υδροπλάνο, ώστε να καταθέσουν ερώτηση προς την διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Απ’ όσο γνωρίζουμε, η Αλεξανδρούπολη και η Σαμοθράκη, δεν βρίσκονται στον σχεδιασμό για την κατασκευή υδατοδρομίων στην ελληνική επικράτεια. Στην ερώτηση που κατέθεσαν οι δύο περιφερειακοί σύμβουλοι επικαλούνται τις δηλώσεις που έκανε, για το θέμα αυτό, ο Νίκος Κοζάρης, πρόεδρος της Αναπτυξιακής Εταιρείας Έβρου, τον περασμένο Ιούνιο.

-Πράγματι, ο Ν. Κοζάρης αναφέρθηκε, σε ραδιοφωνική συνέντευξη, στο σχέδιο της διοίκησης της Περιφέρειας, του Χριστόδουλου Τοψίδη, για την δημιουργία «υδάτινων πεδίων» στην Αλεξανδρούπολη και την Σαμοθράκη, για την σύνδεση των δύο τόπων σε 13 λεπτά! Πρόκειται, δηλαδή, για ένα «σχέδιο επί χάρτου», το οποίο θέλει να προωθήσει ο περιφερειάρχης. Μάλιστα, ο Ν. Κοζάρης δήλωσε ότι πήρε την σχετική εντολή από τον Χρ. Τοψίδη.

-Πριν καταθέσουν την ερώτηση οι περιφερειακοί σύμβουλοι της «Ανεξάρτητης Ενωτικής Πρωτοβουλίας» για τα υδατοδρόμια στην Αλεξανδρούπολη και την Σαμοθράκη, θα έπρεπε να κάνουν μία ερώτηση προς τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Θόδωρο Μαρκόπουλο και προς την διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας (Ο.Λ.Κ.), για να μάθουμε που βρίσκεται ο τεχνικός φάκελος του έργου του υδατοδρομίου της Καβάλας. Ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας, σε υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού του να αποκτήσει άδεια υδατοδρομίου στον κεντρικό λιμένα Καβάλας «απόστολος Παύλος», κατέθεσε στις 13 Σεπτεμβρίου 2017 στο Υπουργείο υποδομών, μεταφορών και δικτύων, τον τεχνικό φάκελο και αίτηση, που έλαβε αρ.ιθμό πρωτοκόλλου 64774/13-09-2017. Βρισκόμαστε στον Σεπτέμβριο του 2024, δηλαδή επτά έτη μετά από την υποβολή του τεχνικού φακέλου και της αίτησης για την αδειοδότηση του υδατοδρομίου της Καβάλας. Γιατί δεν αδειοδοτήθηκε, μέσα στην επταετία, το υδατοδρόμιο στο λιμάνι «απόστολος Παύλος»;

-Μάλιστα, ο τεχνικός φάκελος εκπονήθηκε από την ανάδοχο εταιρεία «Ελληνικά Υδατοδρόμια» και περιλάμβανε, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον νόμο 4146/2013, τα τέσσερα εγχειρίδια του υδατοδρομίου (εγχειρίδιο λειτουργίας, πρόγραμμα ασφαλείας, σχέδιο αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών, επιχειρηματικό σχέδιο-Business Plan), τους απαιτούμενους χάρτες και τοπογραφικά διαγράμματα, καθώς και νομιμοποιητικά έγγραφα του ιδιοκτήτη του υδατοδρομίου Ο.Λ.Κ. Α.Ε. Ωστόσο, αυτές τις ημέρες, ο διευθύνων σύμβουλος της Ο.Λ.Κ. Α.Ε., Δρ. Άγγελος Βλάχος, κάνει τον «ξεναγό» στους εκπροσώπους των εταιρειών κρουαζιέρας που βρίσκονται σε ταξίδι εξοικείωσης στην περιοχή. Ο τουρισμός κρουαζιέρας είναι σημαντικός, αλλά παράλληλα, η διοίκηση του Ο.Λ.Κ. πρέπει να ασχοληθεί και με τα υπόλοιπα ανοιχτά ζητήματα, όπως είναι η αδειοδότηση και λειτουργία του υδατοδρομίου στο λιμάνι «απόστολος Παύλος».

-Για μία ακόμα φορά, οι παράγοντες της Θράκης επιχειρούν να εκμεταλλευτούν την αδράνεια των Καβαλιωτών και να κάνουν «το πρώτο βήμα», όπως ανέφερε ο Ν. Κοζάρης, αρχίζοντας το δίκτυο των υδατοδρομίων στο βόρειο Αιγαίο, από την σύνδεση της Αλεξανδρούπολης με την Σαμοθράκη, με προτροπή του Χρ. Τοψίδη! Αργότερα, το δίκτυο θα επεκταθεί προς δυσμάς και η Αλεξανδρούπολη θα συνδεθεί με την Θάσο (σε 25 λεπτά), την Καβάλα (σε 31 λεπτά) και με την Θεσσαλονίκη (σε μία ώρα)! Εμείς θα ρωτήσουμε τους τοπικούς άρχοντες και τον περιφερειάρχη, γιατί δεν τελειώνουν με την αδειοδότηση του υδατοδρομίου της Καβάλας, ώστε να αρχίσει το δίκτυο από την Καβάλα προς την Θάσο, την Σαμοθράκη και την Αλεξανδρούπολη;

-Υ.Γ. Θέλουμε να πούμε στον Ν. Κοζάρη, ότι η δημιουργία υδατοδρομίου δεν είναι τόσο απλή υπόθεση, όπως την παρουσίασε στην ραδιοφωνική συνέντευξη που έδωσε. Και βεβαίως, στο έργο πρέπει να εμπλακεί ο Οργανισμός Λιμένα Αλεξανδρούπολης, που θα είναι ο ιδιοκτήτης του υδατοδρομίου.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ