-Αν δοκιμάζαμε, καρντάσια, να αντιστρέψουμε την κατάσταση στην θαλάσσια συγκοινωνία μεταξύ Θάσου και ηπειρωτικού τμήματος του Νομού Καβάλας, θα βλέπαμε την αλλαγή και στην επιβατική κίνηση.

-Πριν δημιουργηθεί η πορθμειακή γραμμή Κεραμωτής-Θάσου, η σύνδεση γινόταν από το λιμάνι της Καβάλας. Με την πάροδο των ετών, οι ναυτιλιακές εταιρείες πύκνωσαν τα δρομολόγια στην γραμμή Κεραμωτής-Θάσου και έβαλαν μεγαλύτερα πλοία. Είναι λογικό, επομένως, η επιβατική κίνηση να μετακινηθεί στην γραμμή αυτή. Αν το ερχόμενο καλοκαίρι δοκιμάσουν να πυκνώσουν τα δρομολόγια και να φέρουν τα μεγάλα πλοία στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας-Πρίνος, να δείτε, καρντάσια, ότι η επιβατική κίνηση θα αυξηθεί κατακόρυφα!

-Οι τουρίστες θα προτιμούν να ταξιδέψουν από το λιμάνι της Καβάλας, το οποίο παρέχει περισσότερες ανέσεις στους ταξιδιώτες. Αντίθετα, αν αραιώσουν τα δρομολόγια στην γραμμή Κεραμωτή-Θάσος, θα ελαττωθεί η επιβατική κίνηση. Γιατί, ο ταξιδιώτης δεν θα περιμένει ώρες στην προβλήτα του λιμανιού, μέσα στο κατακαλόκαιρο, για να ταξιδέψει στην Θάσο, ή αντίστροφα προς την Κεραμωτή.

-Και τον χειμώνα, αν από τον Λιμένα προς την Κεραμωτή γινόταν τρία δρομολόγια ημερησίως, τέσσερις ημέρες την εβδομάδα, ενώ από τον Πρίνο προς την Καβάλα τέσσερα δρομολόγια τις καθημερινές και δύο το Σαββατοκύριακο, οι Θάσιοι θα επέλεγαν την γραμμή του Πρίνου-Καβάλας. Ορθά παρατήρησε ένας συνταξιούχος ναυτεργάτης των δύο γραμμών, ότι ο κόσμος θα πάει εκεί που υπάρχουν περισσότερα δρομολόγια.

-Τα δρομολόγια, επίσης, μπορούν να προσαρμοστούν, ώστε οι ώρες αναχώρησης (και άφιξης στον προορισμό) να εξυπηρετούν το επιβατικοί κοινό. Αυτό είναι το βασικό αίτημα για την γραμμή Πρίνου-Καβάλας, στην οποία δεν ταξιδεύουν μόνο όσοι θέλουν να κάνουν αναψυχή. Την επιλέγουν επαγγελματίες, εργαζόμενοι και πολίτες που έχουν συγκεκριμένο λόγο να ταξιδέψουν.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ