-Ο Κώστας Κατσιμίγας, περιφερειακός σύμβουλος της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, επιμένει ότι η «σιδηροδρομική Εγνατία» είναι συνέχεια του προαστιακού σιδηρόδρομου της Θεσσαλονίκης προς τα ανατολικά. «Πιστεύω ακράδαντα, ότι όπως έχει γίνει, είναι ένας προαστιακός σιδηρόδρομος της Θεσσαλονίκης, τον οποίο είχαν τάξει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δεν ήταν δυναμικός άξονας, διότι πετάει έξω από μία κυκλοφορία συρμών το σαράντα τοις εκατό του χώρου της βορειοανατολικής Ελλάδας. Προαστιακός είναι, κάθε δέκα χιλιόμετρα έχει σιδηροδρομικό σταθμό, είναι μονή γραμμή και αυτό είναι ολέθριο», είπε.

-Ο πραγματικός «καημός» του Κ. Κατσιμίγα, είναι ότι η χάραξη της «σιδηροδρομικής Εγνατίας» «πετάει έξω» το 40% του χώρου της βορειοανατολικής Ελλάδας, ότι δεν περιλαμβάνεται στον σχεδιασμό η (σιδηροδρομική) σύνδεση της Βιομηχανικής Περιοχής της Κομοτηνής με την πόλη Ποτκόβα της Βουλγαρίας, ή ότι το εξαιρετικό λιμάνι της Καβάλας (Φίλιππος Β) αποκόπτεται από την βαλκανική ενδοχώρα;

-Αυτό που προέχει, καρντάσι Κατσιμίγα, είναι να συνδεθούν σιδηροδρομικά τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης. Η σύνδεση των ελληνικών λιμανιών με τα λιμάνια του Εύξεινου Πόντου και του Δούναβη, είναι ζήτημα που αφορά τις κυβερνήσεις της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας. Εάν θεωρείς πως το λιμάνι της Καβάλας «Φίλιππος Β» πρέπει να συνδεθεί με την βαλκανική ενδοχώρα, μέσω της Βιομηχανικής Περιοχής της Κομοτηνής και της πόλης Ποτκόβα, είναι δική σου άποψη.

-Αν δεν υπάρχει σχέδιο να συνδεθεί το ελληνικό με το βουλγαρικό σιδηροδρομικό δίκτυο, πως θα συνδεθεί η ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής με την Ποτκόβα; Και μέσω αυτών, το λιμάνι «Φίλιππος Β» με την βαλκανική ενδοχώρα;

-Πέρασαν δεκαετίες και το (εξαιρετικό) λιμάνι «Φίλιππος Β», δεν έχει συνδεθεί με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Δεν θα περιμένουν οι Καβαλιώτες άλλα τόσα χρόνια, για να συμπεριληφθεί και η ΒΙ.ΠΕ. Κομοτηνής, ώστε ο ανατολικός σιδηροδρομικός κλάδος, να μην είναι προαστιακός της Θεσσαλονίκης.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ