- Εάν δεν υπήρχε το πρόβλημα με την ταυτόχρονη διέλευση δύο μεγάλων οχημάτων στο τμήμα της οδού Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού μπροστά από το παλιό νοσοκομείο, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα επιτρεπόταν η διπλή κατεύθυνση έως ότου αποκατασταθεί η ζημιά στη γέφυρα. Η λύση που επιλέχθηκε, είναι να «μοιραστεί» η κυκλοφορία και σε άλλους δρόμους (Σαππαίων, Βάσου, Κολοκοτρώνη), ενώ τοποθετήθηκε ειδική σήμανση για τα βαρέα οχήματα.
- Επίσης, είναι βέβαιο ότι αν γινόταν τεχνικά να αυξηθεί το πλάτος του οδοστρώματος στο τμήμα των πενήντα μέτρων που μονοδρομήθηκε, θα είχε δρομολογηθεί η παρέμβαση από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Καβάλας.
- Η τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών στις δύο πλευρές του επίμαχου τμήματος απορρίφθηκε και ορθώς κατά την άποψη μας. Διότι, δεν είναι μόνο ζήτημα ασφάλειας σε περίπτωση παραβίασης των σηματοδοτών. Σε ένα δρόμο, που είναι χαρακτηρισμένος εθνικό οδικό δίκτυο Νο2, με αυξημένο φόρτο κυκλοφορίας, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες, είναι απαράδεκτο να τοποθετηθούν φωτεινοί σηματοδότες, που θα καθυστερούν την κίνηση των οχημάτων. Μπορείτε να φανταστείτε τις «ουρές» που θα σχηματίζονται στους σηματοδότες, από τα οχήματα, μεταξύ αυτών και βαρέα, που θα αναμένουν το πράσινο φως; Για να μην υπάρχει μεγάλη χρονική καθυστέρηση στην αναμονή, πρέπει η διάρκεια του «πράσινου σηματοδότη» να είναι σύντομη. Όμως, αν ο «πράσινος σηματοδότης» έχει σύντομη διάρκεια, θα περνάει μικρός αριθμός οχημάτων και οι «ουρές» θα παραμένουν.
- Ο Θόδωρος Μουριάδης, πρώην αντιδήμαρχος Τεχνικής Υπηρεσίας και υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας, πρότεινε να να διαπλατυνθεί το επίμαχο τμήμα με την κατάργηση του πεζοδρομίου. Και για να εξυπηρετούνται οι πεζοί, πρότεινε ακόμα να κατασκευαστεί ένας μεταλλικός πρόβολος προς την πλευρά της θάλασσας και πάνω από τη γέφυρα. Κανείς δεν αντιλέγει πως είναι μία τεχνικά εφαρμόσιμη λύση αυτή. Ωστόσο, υπάρχει νομικό κώλυμα. Μπορεί να μην αρέσει στον Θ. Μουριάδη, αλλά η ιδέα του μπορεί να βάλει τον Δήμο Καβάλας σε «μπελά».
- Η επιχειρηματολογία του Δήμου Καβάλας, ότι δεν είναι στην αρμοδιότητά του η συντήρηση και οποιαδήποτε παρέμβαση πάνω στη γέφυρα, πλην ορισμένων εργασιών στο κατάστρωμα (κιγκλιδώματα, επιδιόρθωση ασφαλτοτάπητα), στηρίχθηκε στο στοιχείο, που αποδεικνύεται εγγράφως, ότι η γέφυρα είναι κατασκευασμένη στη ζώνη αιγιαλού και εκτός σχεδίου πόλεως! Πως είναι δυνατό, λοιπόν, ο Δήμος Καβάλας να παραβεί το νόμο και να ακυρώσει το επιχείρημά του; Δηλαδή, να παρέμβει στη ζώνη αιγιαλού και να κατασκευάσει ένα (μεταλλικό) πεζοδρόμιο εκτός σχεδίου πόλεως; Δεν είναι οξύμωρο;
- Επειδή πλησιάζει το καλοκαίρι και θα αυξηθεί, κατακόρυφα, η κίνηση των οχημάτων στην πόλη, πρέπει να βοηθήσουμε όλοι οι Καβαλιώτες, ώστε να μειωθεί η ταλαιπωρία ντόπιων και επισκεπτών. Καταρχάς, οφείλουμε να τηρήσουμε την ειδική σήμανση και να ελαττώσουμε, όσο μπορούμε, τη χρήση του Ι.Χ. επιβατικού αυτοκινήτου, προκειμένου να κυκλοφορούν λιγότερα οχήματα στην επίμαχη περιοχή και ευρύτερα.
Ο Κ-ΤΥΠΟΣ χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη και ταχύτερη περιήγησή σας. Με την πρόσβαση σας στο k-tipos.gr αποδέχεστε την χρήση.OKΠερισσότερα