Ο Δήμος Θάσου, αναφέρει δελτίο Τύπου, ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες απαιτήσεις και τις νέες ανάγκες, εντάχθηκε στο πρόγραμμα myKEPlive του Υπουργείου ψηφιακής διακυβέρνησης. Το myKEPlive είναι μία νέα, ειδική πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης, όπου ο πολίτης, το άτομο με αναπηρία και ο νόμιμος εκπρόσωπος Νομικού Προσώπου, μπορούν να εξυπηρετηθούν από υπαλλήλους των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) εξ αποστάσεως, με ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός, μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης. Στη συνέχεια, το τελικό έγγραφο θα αποστέλλεται στον εξυπηρετούμενο με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί (π.χ. e-mail, θυρίδα, ΕΛ.ΤΑ.).

Ειδικότερα, από τον Δήμο Θάσου εντάχθηκε αρχικά το κεντρικό Κ.Ε.Π. και οι υπάλληλοί του εκπαιδεύτηκαν στο χειρισμό της πλατφόρμας, η οποία διεκπεραιώνει, μέσω βιντεοκλήσης, διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) πληροφόρηση-αίτηση, 2) υπηρεσίες προς επιχειρήσεις, 3) εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία, 4) εξυπηρέτηση από τον Δήμο μας. Σημειώνεται ότι, κατά τη χρήση της υπηρεσίας myKEPlive, δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των Κ.Ε.Π. δεν καταγράφονται. Η ψηφιακή παροχή υπηρεσιών των Κ.Ε.Π., διευκολύνει σημαντικά την καθημερινότητα των πολιτών και ειδικά των πολιτών με δυσκολία μετακίνησης, με αναπηρία, μειώνοντας σε σημαντικό βαθμό τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι των απομακρυσμένων περιοχών και του εξωτερικού, ενώ παράλληλα μειώνει αισθητά τη γραφειοκρατία.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ