-Όση φαιά ουσία κι αν ξοδέψουν, ο Χρήστος Μέτιος και οι συνεργάτες του, παλιοί και νέοι, δεν θα καταφέρουν να κάνουν όλη την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης τουριστικό προορισμό. Αφού εξάντλησαν την δική τους φαιά ουσία, υιοθέτησαν μία ιδέα του Σταύρου Μπένου, πρώην δημάρχου Καλαμάτας, πρώην βουλευτή Μεσσηνίας, πρώην υπουργού πολιτισμού και νυν προέδρου του σωματείου «Διάζωμα», για την συγκρότηση ενός Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού. Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου!

-Παρεμπιπτόντως, η επιλογή του Στ. Μπένου δεν έγινε τυχαία, αφού είναι στενός πολιτικός φίλος του Λουντοβίκ, ο οποίος συμμετέχει στην διαπαραταξιακή διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Όπως, δεν έγινε τυχαία η επιλογή του Μιχάλη Αμοιρίδη, ανεξάρτητου περιφερειακού συμβούλου, για την θέση του προέδρου του νεοσύστατου Οργανισμού. Με το «βάπτισμα» που πήρε, από τον Χρ. Μέτιο, εντάχθηκε κι αυτός στο ευρύτερο διοικητικό σχήμα. Κι έτσι, ένα ακόμα «ορφανό» από την παράταξη «Περιφερειακή Σύνθεση», του Χριστόδουλου Τοψίδη, βρήκε πολιτική στέγη!

-Αλλά ας αφήσουμε, καρντάσια, τα πολιτικά μαγειρέματα και ας ασχοληθούμε με την ουσία. Και η ουσία είναι, κατά την άποψη μου, ότι οι ξένοι δεν μπορούν να καταλάβουν τι εστί Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, ενώ επικεντρώνονται σε συγκεκριμένους τουριστικούς προορισμούς. Δηλαδή, Θάσος, Σαμοθράκη, Αλεξανδρούπολη, παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Αμμόλοφοι, Αμμόγλωσσα, κ.λπ.

-Κάθε προσπάθεια που έγινε, για την συνολική ανάδειξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης ως ενιαίου τουριστικού προορισμού, δεν είχε αποτέλεσμα. Αντίθετα, οι Δήμοι κάνουν καλύτερη δουλειά τόσο στις εκθέσεις τουρισμού, όσο και στα άλλα εργαλεία τουριστικής προβολής. Κι είναι λογικό να ξεχωρίζουν ορισμένοι τόποι και να γίνονται προορισμοί. Διότι κάθε τόπος έχει διαφορετικά φυσικά, ιστορικά, πολιτιστικά, οικονομικά, κλιματικά κ.ά. Χαρακτηριστικά, τα οποία είναι τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα. Ο επισκέπτης επιλέγει τα χαρακτηριστικά που τον ενδιαφέρουν και τον προορισμό που έχει τα χαρακτηριστικά που αναζητεί.

-Ας αφήσει, επομένως, η Περιφέρεια Α.Μ.-Θ. το πεδίο του τουρισμού ανοιχτό για τους Δήμους. Κι αν θέλει να βοηθήσει, μπορεί να στηρίξει την στρατηγική κάθε Δήμου, για τουριστική ανάπτυξη.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ