-Είναι πραγματικά όμορφη η εικόνα στον υπήνεμο (μικρό) μόλο του λιμανιού «απόστολος Παύλος», με τα ιστιοπλοϊκά και τουριστικά σκάφη. Η εικόνα αυτή μπορεί να επεκταθεί και σε άλλα σημεία του λιμανιού, αφού τοποθετηθούν κι άλλοι πλωτοί διάδρομοι, για να «δένουν» τα σκάφη. Η Καβάλα πρέπει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην προσέλκυση ιστιοπλοϊκών και τουριστικών σκαφών, τα οποία κάθε καλοκαίρι «οργώνουν» την Μεσόγειο θάλασσα και το Αιγαίο πέλαγος, αναζητώντας ασφαλή αγκυροβόλια και ενδιαφέροντες προορισμούς.

-Η Καβάλα έχει εξαιρετικό παραλιακό μέτωπο και εντός του αστικού ιστού και το μεγάλο πλεονέκτημα, ότι το λιμάνι απέχει μερικά λεπτά από την εμπορική αγορά και τα καταστήματα εστίασης. Δεν αρκούν μόνο οι πλωτές προβλήτες, για να έρθουν περισσότερα και μεγαλύτερα τουριστικά σκάφη. Θα βοηθούσε ιδιαίτερα και η κατασκευή μιας οργανωμένης και σύγχρονης μαρίνας. Εδώ και αρκετό καιρό, δεν υπάρχει εξέλιξη στο ζήτημα αυτό, το οποίο αναγγέλθηκε από τον αείμνηστο περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Γιώργο Παυλίδη, όταν εγκαινιάστηκε το έργο των πλωτών εξεδρών. Ο αείμνηστος περιφερειάρχης είπε ότι, ο (επόμενος) στόχος είναι, να κατασκευαστεί η μαρίνα στον χώρο πίσω από τον υπήνεμο μόλο του λιμανιού και μπροστά από το πάρκο Φαλήρου.

-Έκτοτε, δεν παρουσιάστηκε ούτε η μελέτη του έργου. Η διοίκηση στον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας άλλαξε και το σχέδιο μπήκε στο συρτάρι. Ήρθε ο καιρός να βγει από το συρτάρι και να αρχίσει η υλοποίηση, με σταθερά και αποφασιστικά βήματα. Τι λέει, επ’ αυτού, η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας;

-Το «κενό» που υπάρχει, έρχονται να καλύψουν οι εξαγγελίες και οι φωτορεαλιστικές απεικονίσεις της ανάπλασης του παραλιακού μετώπου, από υποψήφιους δημάρχους της Καβάλας. Διεκδικούν, στην θεωρία, το παραλιακό μέτωπο από τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας, ενώ θα αρκούσε να συνεργαστούν, για να πραγματοποιηθούν έργα όπως η μαρίνα. Αν κατασκευαστεί η μαρίνα, το πάρκο Φαλήρου θα πάρει «προστιθέμενη αξία» και ο Δήμος θα συμπληρώσει την ανάπλαση της περιοχής, εντάσσοντας και το παλιό κολυμβητήριο που είναι όνειδος σήμερα. Διατηρώντας, εννοείται, την αθλητική χρήση της εγκατάστασης.

-Δεν καταλαβαίνουμε γιατί δεν γίνεται μία σύμπραξη φορέων για την κατασκευή της μαρίνας, όπως αυτή για την ανάπτυξη του τουρισμού κρουαζιέρας. Θα είναι μεγάλη επιτυχία για την Καβάλα, να γίνει σταθμός τουριστικών και ιστιοπλοϊκών σκαφών στο βόρειο Αιγαίο. Να δέχεται σκάφη που έρχονται από τα νησιά, αλλά και να είναι «ορμητήριο» για ταξίδια με ιστιοπλοϊκά και τουριστικά σκάφη προς το Άγιο Όρος, τις Σποράδες, την Θάσο, την Σαμοθράκη, την Λήμνο και το υπόλοιπο Αιγαίο πέλαγος. Ο Δήμος Καβάλας, το Επιμελητήριο και ο Εμπορικός Σύλλογος, πρέπει να «σπρώξουν» την διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, ώστε να ασχοληθεί σοβαρά με το σχέδιο της μαρίνας. Μη περιμένουν να το βάλει σε προτεραιότητα ο Ο.Λ.Κ. Και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης έπαψε να ασχολείται, μετά από τον θάνατο του Γ. Παυλίδη.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ