Τα παράπονα από την ελλειπή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού στο Πορθμείο Καβάλας Θάσου, κυρίως από την εταιρεία Φιλιάγκου είναι τακτικά. Είναι άλλωστε πασίγνωστα τα προβλήματα που υπάρχουν με το πλοίο της εταιρείας ΝΙΚΗΤΗΣ, με τις συνεχείς βλάβες, και την έλλειψη εξυπηρέτησης, που στην πράξη αποδεικνύεται … ηττημένος! Μας γράφει αναγνώστης του Καθημερινού Τύπου, ότι σήμερα (29-11-17) στην γραμμή Κεραμωτής Λιμένα, που περίμεναν 32 αυτοκίνητα για να περάσουν στη Θάσο.

Ήρθε το πλοίο ΝΙΚΗΤΗΣ το οποίο χωράει και φόρτωσε μόνο 9 αυτοκίνητα και έμειναν για το επόμενο δρομολόγιο τα υπόλοιπα 23. Διαμαρτύρεται ο αναγνώστης μας, γιατί ένα τόσο μικρό πλοίο θα πρέπει να έχει οριστεί σε ώρα αιχμής να κάνει το δρομολόγιο κι όχι ένα μεγαλύτερο αυτής ή άλλης εταιρείας. Επιρρίπτει ευθύνες και στον ίδιο τον κ. Φιλιάγκο, που επιμένει να δρομολογεί το πλοίο αυτό, αδιαφορώντας για το αν οι επιβάτες θα ζημιωθούν από την καθυστέρηση να περάσουν στο νησί με το αυτοκίνητό τους.

Και πρόκειται λέει για τον κύριο αυτόν, ο οποίος σε άλλες περιπτώσεις διαμαρτύρεται εναντίον των άλλων εταιρειών, φωνάζοντας δυνατά, αν και καμιά άλλη εταιρεία δεν «άφησε στα κρύα του λουτρού», τόσα αυτοκίνητα να περιμένουν το επόμενο φέρυ μπόουτ. Μας ζητά, ο αναγνώστης μας να γνωρίσουμε το πρόβλημα που υπάρχει, έτσι που οι ταξιδιώτες να αποφεύγουν να ταξιδεύουν όταν έχει δρομολόγιο το πλοίο ΝΙΚΗΤΗΣ του Φιλιάγκου, για να μην ταλαιπωρηθούν.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ