-Δεν καταλαβαίνουμε, ειλικρινά, γιατί στο έργο της επέκτασης του κρηπιδώματος στο λιμάνι «Φίλιππος Β», δεν περιλήφθηκε και η κατασκευή των απαραίτητων κτηρίων για την λειτουργία του λιμανιού. Το κυριότερο είναι, η κατασκευή του τελωνειακού κτηρίου. Είναι αδιανόητο να λειτουργεί τόσα έτη το εμπορικό λιμάνι, χωρίς να υπάρχει κτήριο για την τελωνειακή Υπηρεσία. Είναι αστείο, επίσης, η τελωνειακή Υπηρεσία να εδρεύει στο επιβατικό-τουριστικό λιμάνι «απόστολος Παύλος» και καθημερινά, τα βαρέα οχήματα να κινούνται μέσα στον αστικό ιστό.

-Το θέατρο του παραλόγου θα συνεχιστεί, αφού το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. παραχώρησε τμήμα της χερσαίας ζώνης του λιμένα «Φίλιππος Β» σε κοινοπραξία εταιρειών, με τον όρο να κατασκευάσει το τελωνειακό κτήριο η κοινοπραξία! Δηλαδή, το ελληνικό δημόσιο παραχώρησε μία υποδομή, ένα λιμάνι, χωρίς αυτή να έχει τις βασικές και απαραίτητες υποδομές! Τα έσοδα από την λειτουργία της τελωνειακής Υπηρεσίες πηγαίνουν στον κρατικό κορβανά και όχι στον τραπεζικό λογαριασμό της κοινοπραξίας των εταιρειών που θα διαχειρίζεται την χερσαία ζώνη του λιμανιού. Με το ίδιο σκεπτικό, ο υπο-παραχωρησιούχος πρέπει να κατασκευάσει (και) την σιδηροδρομική γραμμή, που θα συνδέσει το λιμάνι με τον σταθμό των Τοξοτών. Έτσι, θα γίνεται η μεταφορά των εμπορευμάτων μέσω του σιδηρόδρομου.

-Η κοινοπραξία των εταιρειών, που αναδείχτηκε από τον διαγωνισμό του Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ., προσέφυγε κατά της απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου, να μην εγκρίνει στο σύνολο την σύμβαση για την παραχώρηση της χερσαίας ζώνης του λιμένα «Φίλιππος Β». Η απόφαση στην προσφυγή αυτή, θα εκδοθεί μετά από τις εθνικές εκλογές της 25ης Ιουνίου 2023, αλλά είναι άγνωστο πότε. Για ένα ακόμα καλοκαίρι, δηλαδή, τα βαρέα οχήματα θα εισέρχονται στην πόλη της Καβάλας, προκειμένου να πάνε στο Τελωνείο που βρίσκεται στο λιμάνι «απόστολος Παύλος». Στην ίδια προβλήτα, θα εξυπηρετείται η επιβατική κίνηση για το νησί της Θάσου, που αυξάνεται τους θερινούς μήνες.

-Η υπομονή των Καβαλιωτών εξαντλήθηκε. Η τελωνειακή Υπηρεσία πρέπει να μεταφερθεί στον φυσικό χώρο της, που είναι το λιμάνι «Φίλιππος Β». Οι βουλευτές Καβάλας πρέπει να απαιτήσουν να γίνει πράξη η μεταφορά. Να ζητήσουν από την κεντρική διοίκηση, να κατασκευάσει το τελωνειακό κτήριο (σ.σ. υπάρχουν και ωραιότατα προκατασκευασμένα κτήρια) και να υποχρεώσει τους υπαλλήλους της τελωνειακής Υπηρεσίας να μετακομίσουν στο λιμάνι «Φίλιππος Β». Δεν θα περιμένουν οι Καβαλιώτες να περάσουν κι άλλα έτη, για να κατασκευάσει το καινούργιο τελωνείο μία κοινοπραξία εταιρειών.

-Τους επόμενους μήνες, θα αρχίσει το έργο της ανάπλασης στην οδό Κουντουριώτου. Θα είναι απαράδεκτο να κινούνται στην οδό αυτή τα βαρέα οχήματα που κατευθύνονται στο Τελωνείο, ή φεύγουν από εκεί προς την ανατολική έξοδο της πόλης. Παρεμπιπτόντως, η δημοτική Αρχή του Δήμου Καβάλας προσφέρθηκε να πληρώσει την μελέτη για την κατασκευή κυκλικού κόμβου στο αεροδρόμιο Αμυγδαλεώνα. Η εθνική οδός Καβάλας-Δράμας είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Γιατί ο Δήμος Καβάλας δεν προσφέρεται να χρηματοδοτήσει την μελέτη για την κατασκευή του καινούργιου τελωνειακού κτηρίου στο λιμάνι «Φίλιππος Β»;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ