Στο πλαίσιο της Δράσης του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA229, με τίτλο: «Healthy Bodies, Healthy Minds», το Γυμνάσιο Κεραμωτής το οποίο συνεργάζεται με σχολεία από την Ρουμανία, την Πολωνία, την Τουρκία, την Ιταλία και την Ισπανία, πραγματοποίησε, από 14 έως και 18 Μαρτίου 2022 στην πόλη Malaga της Ισπανίας και στην σχολική μονάδα Colegio Los Olivos, την 5η LTTA (Learning, Teaching, Training Activities) εκπαιδευτικών και μαθητών με θέμα «Συναισθηματική υγεία». Από το Γυμνάσιο Κεραμωτής συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Δημήτριος Καρδαράς, Βασίλειος Μανίσογλου και οι μαθητές: Μάρθα Νανάκου, Πάουλο Κοκάι, Ευαγγελία Σιώπη, Αθανάσιος Μανιός, από την γ΄ τάξη του σχολείου, οι οποίοι έλαβαν μέρος σε όλες τις δραστηριότητες και επισκέψεις που διοργάνωσε το σχολείο υποδοχής.

Στο δελτίο Τύπου αναφέρονται τα ακόλουθα: «Κατά την πρώτη ημέρα της κινητικότητας, μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στην τελετή έναρξης και σε κάποιες δραστηριότητες για το σπάσιμο του πάγου. Παρακολούθησαν τις παρουσιάσεις των διεθνών ομάδων σχετικά με την σημασία της συναισθηματικής υγείας, επισκέφτηκαν και γνώρισαν τους χώρους του σχολείου και ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα της ημέρας γευματίζοντας. Την δεύτερη ημέρα, παιδιά και δάσκαλοι πραγματοποίησαν διάλεξη και έλαβαν μέρος σε εργαστήρια με θέμα: «Συναισθηματική διαχείριση μέσω ενσυνείδησης». Κατόπιν, επισκέφτηκαν το ιστορικό κέντρο και το μουσείο στην Malaga.

Την τρίτη ημέρα της κινητικότητας, οι μαθητές επισκέφτηκαν την Ρόντα για να λάβουν μέρος σε στοχευμένες δραστηριότητες και εργαστήρια για την συναισθηματική υγεία. Η Ρόντα είναι μία από τις πιο γραφικές πόλεις της Ισπανίας. Και αυτό διαπιστώνεις περπατώντας στους δρόμους της. Μεγαλύτερη εντύπωση προκαλεί το βαθύ φαράγγι 100 μέτρων στο κέντρο της πόλης και η διάσημη γέφυρα Puente Nuevo πάνω από αυτό. Στην χριστιανική συνοικία Ronda Mercadillo υπάρχει το εντυπωσιακό κτίριο Real Maestranza de Caballería, αρένα της ταυρομαχίας. Θαυμάζοντας αυτούς τους καταπληκτικούς τόπους, είχαμε συγχρόνως την ευκαιρία να εκπαιδεύουμε το μυαλό μας. Κατά την διάρκεια των διαδρομών, οι οικοδεσπότες μας ετοίμασαν καταπληκτικούς λογικούς γρίφους. Ειλικρινά το διασκεδάσαμε. Η τέταρτη ημέρα άρχισε με ντοκιμαντέρ και συζήτηση για την αυτοεκτίμηση. Οι μαθητές έπρεπε να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο. Στην συνέχεια συμμετείχαν σε εργαστήριο για την «ψυχική υγεία». Οι δραστηριότητες της ημέρας ολοκληρώθηκαν με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων των συμπληρωμένων ερωτηματολογίων κάθε χώρας.

Η τελευταία ημέρα άρχισε με παρουσίαση για την συναισθηματική νοημοσύνη. Οι μαθητές έπρεπε να απαντήσουν σε μερικές ερωτήσεις και να εκφράσουν τις απόψεις τους για συγκεκριμένο θέμα. Έλαβαν επίσης μέρος σε αθλητικούς αγώνες. Με την συμπλήρωση των ερωτηματολογίων αξιολόγησης, ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα της ημέρας. Μαθητές και εκπαιδευτικοί απόλαυσαν ιδιαίτερα την εμπειρία του ταξιδιού και της επίσκεψης, εξασκήθηκαν στην αγγλική γλώσσα, συνδέθηκαν φιλικά με τους εταίρους, γνώρισαν την όμορφη χώρα της Ισπανίας και ενδυνάμωσαν την αίσθηση του ευρωπαίου πολίτη ως πολίτη του κόσμου. Επίσης, επειδή το θέμα του προγράμματος προσομοίαζε με το αρχαιοελληνικό ρητό: «Νους υγιής εν σώματι υγιεί», δόθηκε η ευκαιρία να αναδειχθεί με ιδιαίτερο τρόπο, ο ρόλος και η σημασία της εκπαίδευσης, όσον αφορά την αρμονική σωματική και ψυχική ανάπτυξη».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ