-Στην περασμένη προεκλογική περίοδο κυριάρχησε το κυκλοφοριακό ζήτημα στην πόλη της Καβάλας. Ειπώθηκαν και γράφτηκαν διάφορες απόψεις και προτάσεις από τους υποψήφιους δημάρχους. Ωστόσο, κανένας και καμία δεν ασχολήθηκε με το μεγάλο έργο της περιμετρικής οδού. Τι έγινε, γιατί δεν βρίσκεται συνέχεια στην επικαιρότητα και στην κορυφή των διεκδικήσεων; Τι περιμένουν οι τοπικοί ταγοί, να τελειώσει το σχέδιο πόλεως στο Περιγιάλι και μετά να κατασκευαστεί το υπόλοιπο τμήμα της περιμετρικής οδού;
-Το συγκεκριμένο ζήτημα πρέπει να βρίσκεται στην πρώτη θέση της «ατζέντας», σε κάθε κάθοδο του δημάρχου στην Αθήνα και το Υπουργείο υποδομών και μεταφορών, πρέπει να είναι το πρώτο που πρέπει να επισκέπτεται. Το έργο της περιμετρικής οδού της Καβάλας έγινε «κακό ανέκδοτο» και «συναγωνίζεται» το έργο του Μετρό στην Θεσσαλονίκη! Αφέθηκε στην «Εγνατία Οδό Α.Ε.» να τελειώσει το μελετητικό κομμάτι και οι μελέτες δεν τελειώνουν! Πόσο καιρό, ακόμα, θα ετοιμάζονται οι μελέτες αυτές; Τα έργα στην περιοχή που ανατέθηκαν στην «Εγνατία Οδό Α.Ε.» είναι βαλτωμένα. Η περιμετρική οδός της Καβάλας, η παλιά γέφυρα στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού και ο αυτοκινητόδρομος Ε61 (Καβάλα-Δράμα). Η γραφειοκρατία, η υπο-στελέχωση της εταιρείας, αλλά κυρίως το εμφανές πολιτικό έλλειμμα, είναι οι βασικοί λόγοι που τα παραπάνω (και άλλα) σοβαρά έργα καρκινοβατούν.
-Πώς να υπάρξει πρόοδος, αν δεν γίνεται συντονισμένη και συνεχής πίεση προς την «Εγνατία Οδό Α.Ε.»; Μόνος του ο δήμαρχος Καβάλας, δεν θα φέρει αποτέλεσμα. Πρέπει να πιέσουν: ο περιφερειάρχης, οι βουλευτές, ακόμα και ο αρμόδιος υπουργός. Για να καταλάβουν οι διοικούντες την «Εγνατία Οδό Α.Ε.», ότι το έργο της περιμετρικής οδού είναι πρώτης προτεραιότητας και πολύ σημαντικό για την Καβάλα. Αλλά, γιατί να δείξει ενδιαφέρον μία τεχνική εταιρεία, όταν δεν «καίγονται» οι άμεσα ενδιαφερόμενοι; Ο δήμαρχος, Θόδωρος Μουριάδης, όταν ερωτάται για την περιμετρική οδό, επικαλείται απλά την ενημέρωση που έχει από την «Εγνατία Οδό Α.Ε.». Τι άλλο μπορεί να κάνει;
-Να ζητήσει από τον νέο περιφερειάρχη, αφού ο προηγούμενος δεν κατάφερε σε πέντε έτη να παραδώσει τις μελέτες, την διακοπή της συνεργασίας με την «Εγνατία Οδό Α.Ε.». Αλήθεια, όταν υπογράφηκε η σύμβαση, για την ανάθεση των μελετών, δεν ορίστηκε ο χρόνος που πρέπει να παραδοθούν οι μελέτες; Δεν γίνεται να είναι «ανοιχτή» η ημερομηνία και η ανάδοχος εταιρεία, να ασχολείται όταν έχει χρόνο και προσωπικό. Αν δεν μπορεί να ανταποκριθεί στον συμβατικό χρόνο που υπογράφηκε, να της αφαιρεθεί το αντικείμενο και να της επιβληθεί χρηματική κύρωση, για την καθυστέρηση στην παράδοση του συμφωνηθέντος. Στις συμβάσεις υπάρχουν ορισμένες ρήτρες, που οφείλουν να τηρούν οι ανάδοχοι των δημόσιων έργων.
-Γίνεται κουραστικό να επανερχόμαστε στα ίδια και τα ίδια ζητήματα, αλλά αν αδιαφορήσουμε, δεν θα πραγματοποιηθούν ούτε τα αυτονόητα! Η περιμετρική οδός, είναι έργο αυτονόητο για κάθε πόλη, για να υπάρχει μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου εντός του αστικού ιστού και ειδικότερα στο κέντρο αυτού. Έως ότου τελειώσουν οι μελέτες, δεν πρέπει να βρεθεί η χρηματοδότηση για την κατασκευή του έργου; Ή θα «ανοίξουμε νέο κύκλο» αναμονής ετών, για να εμφανιστεί η χρηματοδοτική ευκαιρία; Είναι γνωστό, σήμερα, από ποια «πηγή» θα αντληθούν τα χρήματα, για να υλοποιηθούν οι μελέτες; Εμείς δεν γνωρίζουμε την «πηγή» αυτή.
-Η τελευταία «ενημέρωση» για το έργο της περιμετρικής οδού, αφορούσε στην έναρξη των δοκιμαστικών γεωτρήσεων, για την λήψη δειγμάτων του εδάφους, στο περιαστικό δάσος. Οι γεωτρήσεις αυτές θα διαρκούσαν έναν μήνα, δηλαδή θα τελείωναν γύρω στα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου. Αναμένουμε το επόμενο «ανακοινωθέν» από την ανάδοχο εταιρεία.