-Έως την ύστατη στιγμή, ακόμα και στην διάρκεια της ψηφοφορίας, η δημοτική Αρχή του Δήμου Καβάλας έκανε τροποποιήσεις στην εισήγηση του θέματος, το οποίο αφορά στην μεταφορά της πιάτσας των ΤΑΞΙ μπροστά από το κτήριο του Ο.Τ.Ε., λόγω της συνέχισης του έργου ανάπλασης της πλατείας Καπνεργάτη. Στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου την Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024 εισήχθη θέμα με τέσσερις προτάσεις, για να ψηφίσουν οι δημοτικοί σύμβουλοι. Ο αντιδήμαρχος της Τεχνικής Υπηρεσίας, Αλέξης Γούλας, παρουσίασε την πρόταση της διοίκησης του Δήμου, που είναι η μεταφορά της πιάτσας επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου. Η πρόταση αυτή βρίσκει κάθετα αντίθετα τα δύο σωματεία ιδιοκτητών και οδηγών ΤΑΞΙ, τα οποία κατέθεσαν την δική τους πρόταση για την μικρή μετατόπιση της πιάτσας μέσα στο στενό πέρασμα μεταξύ του κτηρίου του Ο.Τ.Ε. και του δημοτικού κήπου, με είσοδο των αυτοκινήτων από την οδό Κύπρου (φωτογραφία).

-Ο δήμαρχος, Θόδωρος Μουριάδης, απέρριψε την συγκεκριμένη τεχνική λύση της μηχανικού (και πρώην βουλευτίνας Καβάλας), Αλεξάνδρας Τσανάκα, επικαλούμενος την ασφάλεια των επισκεπτών του δημοτικού κήπου! Σε πρόσφατη δήλωση είπε ότι: «Ο καθένας μπορεί να έχει την άποψη του. Όπως εγώ δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το αν η μηχανή στα ΤΑΞΙ θέλει ρεκτιφιέ, ή για άλλα πράγματα που αφορούν τον κλάδο, θα μου επιτρέψουν οι συμπαθέστατοι ταξιτζήδες να περιοριστούν στα καθήκοντα τους». Αν οι οδηγοί ΤΑΞΙ δεν επιτρέπεται να λένε την γνώμη τους για κυκλοφοριακά ζητήματα της πόλης, τότε γιατί συμμετέχουν στην επιτροπή κυκλοφοριακών θεμάτων του Δήμου; Οι επαγγελματίες οδηγοί, που γνωρίζουν πολύ καλά τις κυκλοφοριακές συνθήκες, αφού τις ζούνε καθημερινά λόγω επαγγέλματος, όχι μόνο πρέπει να εκφράζουν την άποψη τους, αλλά αυτή η άποψη πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη από τους αιρετούς της αυτοδιοίκησης. Είναι ο δήμαρχος και συγκοινωνιολόγος και γνωρίζει καλύτερα εάν η θέση της πιάτσας ΤΑΞΙ πρέπει να μεταφερθεί πάνω στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου; Αν πιστεύουν ο δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος και οι μηχανικοί της Τεχνικής Υπηρεσίας κάτι τέτοιο, πρέπει να καταργήσουν την επιτροπή κυκλοφοριακών θεμάτων.

-Είπε, ακόμα, ο δήμαρχος Καβάλας ότι: «Σε όλες τις πολιτισμένες χώρες προσπαθούν να απομακρύνουν τα αυτοκίνητα από το κέντρο των πόλεων». Μάλιστα, αλλά στις πολιτισμένες χώρες έχουν σύγχρονα μέσα μαζικής μεταφοράς και οργανωμένους χώρους στάθμευσης (υπόγειους κυρίως) ώστε οι πολίτες να βρίσκουν νόμιμες θέσεις στάθμευσης, χωρίς να επιβαρύνουν τους κεντρικούς δρόμους. Στην Καβάλα δεν φτάσαμε στο επίπεδο αυτό. Επομένως, είναι παράλογο να δημιουργούμε θέσεις για την εξυπηρέτηση των επαγγελματικών αυτοκινήτων και των επιβατών τους, πάνω σε κεντρικό δρόμο. Η μεταφορά της πιάτσας ΤΑΞΙ στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, δείχνει ότι η Καβάλα είναι τριτοκοσμική πόλη!

-Αν νομίζει ο δήμαρχος ότι μεταφέροντας την πιάτσα ΤΑΞΙ στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, θα συμβάλλει ώστε οι Καβαλιώτες να χρησιμοποιούν λιγότερο τα Ι.Χ. αυτοκίνητα για να έρθουν στο κέντρο της πόλης, θα διαψευστεί πανηγυρικά στην πράξη! Η εικόνα με τα δεκάδες αυτοκίνητα σταθμευμένα στις δύο πλευρές της οδού Ελ. Βενιζέλου και στις άλλες κεντρικές οδούς δεν θα αλλάξει. Ούτε θα κυκλοφορούν λιγότερα αυτοκίνητα στο κέντρο. Τα αυτοκίνητα, όσα κι αν κινούνται στο κέντρο, πρέπει να κυκλοφορούν χωρίς εμπόδια και να βρίσκουν ασφαλή και νόμιμη θέση στάθμευσης όχι πάνω στον κεντρικό δρόμο, αλλά σε υπόγειο, ή υπέργειο, χώρο για ολιγόωρη στάθμευση.

-Στην λωρίδα μεταξύ του κτηρίου του Ο.Τ.Ε. και του δημοτικού κήπου, τα αυτοκίνητα ΤΑΞΙ δεν θα επηρεάζουν την κίνηση των άλλων οχημάτων και το κυριότερο, η επιβίβαση και αποβίβαση των πελατών θα γίνεται με ασφάλεια. Με σαφώς μεγαλύτερη ασφάλεια, σε σχέση με την οδό Ελευθερίου Βενιζέλου. Στα πέντε, περίπου, έτη δημαρχίας του Θόδ. Μουριάδη, δεν είδαμε πως θα επηρεάσει το κυκλοφοριακό η κατασκευή ενός υπόγειου σταθμού στάθμευσης. Αντίθετα, μετράμε τις επιπτώσεις που έχουν στο κυκλοφοριακό οι αναπλάσεις κοινόχρηστων χώρων και η κατάργηση δρόμων.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ