• Είναι ανεδαφικό, καρντάσι πρόεδρε του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας, να πιστεύετε, εσύ και οι συνάδελφοι σου έμποροι, ότι τα εμπορικά καταστήματα θα «σωθούν» από τον τουρισμό. Διότι, καταρχάς, ο τουρισμός στην Ελλάδα και στην Καβάλα, εννοείται, είναι «εποχικό φρούτο». Δηλαδή, διαρκεί μία συγκεκριμένη περίοδο και όχι όλο το χρόνο.
  • Από κει και πέρα, το μεγαλύτερο ποσοστό των επισκεπτών, όπως ανέφερες, είναι βαλκάνιοι και μάλιστα όχι υψηλών βαλαντίων. Επίσης, ένα σημαντικό ποσοστό έρχεται για μία, ή δύο ημέρες στην πόλη.
  • Και το κυριότερο, δεν έρχεται στην Καβάλα (και τη Θάσο) για να κάνει shopping therapy! Υπάρχουν τουρίστες που πηγαίνουν στο Παρίσι και στο Μιλάνο, για να κάνουν ψώνια από τα ακριβά καταστήματα, γιατί οι πόλεις αυτές έχουν τη φήμη της «Μέκκας της μόδας». Επομένως, προσελκύουν τους τουρίστες που λατρεύουν να κάνουν ψώνια.
  • Γιατί ένας Βούλγαρος, ένας Ρουμάνος, ή ένας Τούρκος, να έρθει στην Καβάλα, για να ψωνίσει από την τοπική αγορά, όταν στην πατρίδα του θα βρει τα πάντα και σε καλύτερες τιμές;
  • Οι βαλκάνιοι επισκέπτονται την πόλη, γιατί έλκονται από τη φυσική ομορφιά, τη γραφικότητα, το καλό φαγητό, τον ήλιο και, βεβαίως, την πεντακάθαρη θάλασσα και τις πανέμορφες παραλίες. Έλκονται από αυτά που δεν έχουν στην πατρίδα τους. Δεν είναι τυχαίο, επομένως, ότι το φρούριο Καβάλας καταρρίπτει τα ρεκόρ επισκεψιμότητας, ενώ οι τζίροι στα εμπορικά καταστήματα είναι καθηλωμένοι.
  • Ας είμαστε ρεαλιστές, καρντάσι πρόεδρε και φίλοι έμποροι. Την τοπική αγορά θα στηρίζουν οι Καβαλιώτες καταναλωτές και τις τέσσερις εποχές του έτους. Οι τουρίστες, όσοι ψωνίζουν, είναι μία ενίσχυση στο ταμείο, αλλά όχι η σωτηρία της επιχείρησης.
  • Εάν θέλουμε να πλασάρουμε την Καβάλα ως προορισμό για ψώνια στην αγορά, πρέπει να σκεφτούμε και να εφαρμόσουμε μία άλλη στρατηγική.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ