-Ο Άγγελος Βλάχος, είναι ένας έμπειρος τεχνοκράτης στον χώρο της τουριστικής αγοράς και πολλά έτη διοικητικό στέλεχος σε Οργανισμούς Λιμένων. Επομένως, οφείλει να γνωρίζει ποια σημεία πρέπει να βελτιώσει η Καβάλα, όσον αφορά τις λιμενικές υποδομές και τις υπηρεσίες, για να την «ανακαλύψουν» ως προορισμό περισσότερες εταιρείες κρουαζιέρας. Θεωρούμε πως γνωρίζει καλά, ότι το λιμάνι «απόστολος Παύλος» πρέπει να έχει έναν σταθμό για την υποδοχή των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων, όπως έχουν όλα τα λιμάνια που εξυπηρετούν και κρουαζιερόπλοια. Δεν χρειάζεται να του το πούνε οι εκπρόσωποι των εταιρειών που φιλοξενεί ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας.

-Ο σταθμός υποδοχής των επιβατών, είναι βασική υποδομή του λιμανιού, για την ασφάλεια και την παροχή καλών υπηρεσιών προς τα κρουαζιερόπλοια και τους επιβάτες τους. Πέρασαν δυόμισι έτη, για την ακρίβεια 31 μήνες, από την μονομερή καταγγελία που έκανε το διοικητικό συμβούλιο του Ο.Λ.Κ. στην σύμβαση για την κατασκευή του Kavala Port Center, το οποίο περιλάμβανε τον σταθμό υποδοχής επιβατών κρουαζιέρας. Έκτοτε, η διοίκηση του Οργανισμού, δεν ανακοίνωσε τίποτα σχετικό με την κατασκευή του σταθμού. Κατά την άποψη μας, ο σταθμός θα έπρεπε σήμερα να βρίσκεται στην τελευταία φάση της κατασκευής του. Άραγε, τι θα πει ο Άγ. Βλάχος στους εκπροσώπους των εταιρειών που κάνουν ταξίδι εξοικείωσης στην Καβάλα, για το συγκεκριμένο ζήτημα; Ότι, η κατασκευή του επιβατικού σταθμού βρίσκεται στα μελλοντικά σχέδια της διοίκησης του Ο.Λ.Κ.; Γιατί μία σοβαρή εταιρεία, που έχει σε υψηλή προτεραιότητα την ασφάλεια των επιβατών, να επιλέξει το λιμάνι της Καβάλας, για να προσεγγίζει κάποιο κρουαζιερόπλοιο της, χωρίς να υπάρχει σύγχρονος χώρος υποδοχής των επιβατών;

-Επίσης, ένα άλλο ζήτημα που έχει σχέση με την ασφάλεια, είναι ο ελλιμενισμός των κρουαζιερόπλοιων σε ειδικό χώρο μέσα στο λιμάνι. Φέτος παρατηρήθηκε, ορισμένα πλοία να μην εισέρχονται στο λιμάνι «απόστολος Παύλος», αλλά να παραμένουν έξω από αυτό. Και η αποβίβαση των επιβατών τους στην προβλήτα του λιμανιού έγινε με μικρά σκάφη. Επειδή ο Άγ. Βλάχος, διευθύνων σύμβουλος της Ο.Λ.Κ. Ανώνυμη Εταιρεία, έχει ταξιδέψει στην Ελλάδα και το εξωτερικό, θέλουμε να τον ρωτήσουμε εάν είδε κάτι ανάλογο σε άλλους προορισμούς με λιμάνι. Ή αν έχει την πληροφορία, ότι συμβαίνει και σε άλλο λιμάνι τα κρουαζιερόπλοια να μην εισέρχονται για να «δέσουν» σε προβλήτα. Όταν δεν υπάρχει λιμάνι, όπως στο νησί της Θήρας (Σαντορίνη), είναι λογικό τα κρουαζιερόπλοια να παραμένουν αρόδο (στα ανοιχτά) και η μεταφορά των επιβατών να γίνεται με μικρά σκάφη.

-Ποιος είναι ο λόγος, που ορισμένα κρουαζιερόπλοια δεν εισέρχονται στο λιμάνι της Καβάλας; Είναι το μέγεθος του πλοίου, που δεν επιτρέπει να «δέσει» στον προσήνεμο μόλο; Κι αν ναι, γιατί δεν κάνει ο Ο.Λ.Κ. συμφωνίες με εταιρείες που έχουν πλοία, τα οποία μπορούν να εξυπηρετηθούν από το λιμάνι «απόστολος Παύλος»; Ένα κρουαζιερόπλοιο που μεταφέρει δύο χιλιάδες και πλέον επιβάτες και παραμένει έξω από το λιμάνι, δεν είναι ευάλωτο σε τυχόν τρομοκρατική επίθεση; Λέμε για παράδειγμα. Ακόμα, πρέπει η διοίκηση του Ο.Λ.Κ. να συνεννοηθεί με τις εταιρείες, ώστε να αποφεύγεται η άφιξη δύο κρουαζιερόπλοιων την ίδια ημέρα στην Καβάλα. Διότι, το λιμάνι εξυπηρετεί την πορθμειακή γραμμή Καβάλας-Πρίνου και την θαλάσσια σύνδεση με τα νησιά του βόρειου και ανατολικού Αιγαίου.

-Τέλος, αναρωτιόμαστε αν υπάρχει πλοηγός, ο οποίος οδηγεί το κρουαζιερόπλοιο με ασφάλεια μέσα στο λιμάνι «απόστολος Παύλος». Λόγω της αύξησης των αφίξεων, θεωρούμε απαραίτητη την ύπαρξη πλοηγού τουλάχιστον όσο διαρκεί η κίνηση των κρουαζιερόπλοιων. Τα υπόλοιπα ζητήματα, που αφορούν στην αναψυχή των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων, έχουν δευτερεύουσα σημασία κατά την άποψη μας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ