-Δεν θέλουμε να μειώσουμε την είδηση ότι η Λιμενική Υπηρεσία της Καβάλας θα ενισχυθεί με ένα ταχύπλοο σκάφος τύπου Viking, όπως είπε ο υφυπουργός ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, Στέφανος Γκίκας, στην βουλευτή Καβάλας, Αγγελική Δεληκάρη, ωστόσο υπάρχουν και άλλα σοβαρά ζητήματα, τα αφορούν τις λιμενικές υποδομές, την θαλάσσια συγκοινωνία και την λειτουργία του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας. Σαφώς και είναι σημαντική η ενίσχυση του Λιμενικού Σώματος με προσωπικό και μέσα, αλλά περιμέναμε από την βουλευτή Καβάλας να θίξει κάποια από τα ζητήματα τοπικού ενδιαφέροντος. Όπως, το ζήτημα της ασφάλειας του λιμανιού της Κεραμωτής.

-Η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, με πολύ πρόσφατη ανακοίνωση, επεσήμανε ότι το λιμάνι Κεραμωτής έφτασε στο όριο της ασφαλούς λειτουργίας του! Η Αγ. Δεληκάρη έχει καταγωγή από την περιοχή του Δήμου Νέστου και έπρεπε να καταθέσει στον υφυπουργό τον προβληματισμό της, γι’ αυτό που γίνεται κάθε καλοκαίρι στην Κεραμωτή, με την αναμονή των οχημάτων που ταξιδεύουν προς την Θάσο να φτάνει μέχρι τα γειτονικά χωριά του Χρυσοχωρίου και του Αγιάσματος! Η εικόνα αυτή, δεν βοηθάει στο καλό τουριστικό προφίλ της περιοχής. Η βασική αιτία του προβλήματος, είναι η πολιτική που εφαρμόζουν οι ναυτιλιακές εταιρείες με τα δρομολόγια από το πορθμείο της Κεραμωτής.

-Το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας πήρε την απόφαση να μεταφέρει την ελάχιστη (και περιστασιακή) εμπορική δραστηριότητα (από την Κεραμωτή) στο λιμάνι «Φίλιππος Β». Κατά την άποψη μας, είναι μία απόφαση που εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα των πλοιοκτητών! Διότι, το τμήμα της προβλήτας που «έδεναν» τα φορτηγά πλοία, θα καταληφθεί από τα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία. Αυτό σημαίνει αύξηση στην κίνηση επιβατών και οχημάτων, αλλά και στον αριθμό των δρομολογίων το καλοκαίρι. Τα δύο εκατομμύρια επιβατών το 2024, θα γίνουν δυόμισι και τρία εκατομμύρια τα επόμενα έτη! Και η «ουρά» αναμονής των οχημάτων, θα φτάσει μέχρι την Χρυσούπολη!

-Η Αγ. Δεληκάρη έπρεπε να ζητήσει από τον υφυπουργό ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής την παρέμβαση του Λιμενικού Σώματος και συγκεκριμένα του Κεντρικού Λιμεναρχείου, προκειμένου να συγκρατηθεί ο αριθμός των δρομολογίων, δηλαδή να «μοιραστούν» στα δύο πορθμεία Κεραμωτής και Καβάλας ισότιμα. Και, για την καλύτερη ασφάλεια, να απαγορευτεί η μεταφορά των βαρέων οχημάτων από την Κεραμωτή και την Καβάλα. Κυρίως, όμως, η βουλευτής έπρεπε να θίξει το θέμα της κατασκευής καινούργιας προβλήτας έξω από τον οικισμό της Κεραμωτής. Το έργο αυτό πρέπει να γίνει σύντομα, γιατί η κίνηση προς την Θάσο, όπως προαναφέραμε, αυξάνεται κάθε καλοκαίρι. Όσο κι αν ακουστεί παράλογο, η κατασκευή της καινούργιας προβλήτας, θα εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των κατοίκων και των επαγγελματιών της Κεραμωτής.

-Δεν πρέπει να απορεί, επομένως, ο διευθύνων σύμβουλος της «Οργανισμός Λιμένα Καβάλας Α.Ε.», Άγγελος Βλάχος, ότι η απόφαση για την μεταφορά της εμπορικής δραστηριότητας από την Κεραμωτή στο λιμάνι «Φίλιππος Β», δεν έτυχε της εκτεταμένης αποδοχής από την τοπική κοινωνία. Οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες, αγαπητέ διευθύνοντα σύμβουλε της Ο.Λ.Κ. Α.Ε., αντιλαμβάνεται πως η απόφαση θα βοηθήσει τις ναυτιλιακές εταιρείες. Διότι, θα μετατρέψει την Κεραμωτή από ραγδαία εξελισσόμενο τουριστικό οικισμό, σε ραγδαία εξελισσόμενο «επίνειο» της βαλκανικής ενδοχώρας! Στο οποίο, θα συρρέουν κατά δεκάδες χιλιάδες οι επιβάτες και τα οχήματα, για να περάσουν στο νησί της Θάσου! Πως, λοιπόν, να αισθάνονται ικανοποιημένοι οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες της Κεραμωτής;

-Διαμαρτυρηθήκαν οι λιγοστοί λιμενεργάτες, γιατί θα πάνε στο λιμάνι «Φίλιππος Β», αλλά ποια είναι η δύναμη που έχει μία «χούφτα» λιμενεργατών, απέναντι στην «εξουσία» των ναυτιλιακών εταιρειών; Θα τολμούσε η διοίκηση του Ο.Λ.Κ. να ζητήσει από τους πλοιοκτήτες να μειώσουν τα δρομολόγια, γιατί η ασφάλεια στο λιμάνι Κεραμωτής έφτασε στο όριο της; Δεν νομίζουμε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ