• Οι εκπρόσωποι των τοπικών φορέων που παρακολούθησαν την ενημέρωση από τη διοίκηση της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» (δήμαρχος Καβάλας, πρόεδρος του Επιμελητηρίου, πρόεδρος του Τμήματος Ανατολικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας και ο βουλευτής Καβάλας, Μακάριος Λαζαρίδης), την περασμένη Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019, πληροφορήθηκαν ότι ο μετωπικός σταθμός διοδίων που χωροθετήθηκε στην «Άσπρη Άμμο» θα μεταφερθεί ανατολικότερα, πιο κοντά προς τη Νέα Καρβάλη, ενώ ο πλευρικός σταθμός, που κατασκευάζεται στον κόμβο του λιμανιού «Φίλιππος Β» θα καταργηθεί. Να γιατί, τόσο καιρό, ο πλευρικός σταθμός δεν λειτούργησε και δημιούργησε το πρόβλημα για το οποίο έκανε τη σύσκεψη ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Κώστας Αντωνιάδης, προ μερικών ημερών.
  • Το ερώτημα προς τους φορείς είναι, αν η τοπική κοινωνία ξεσηκώθηκε επειδή θέλει να μεταφερθεί ο μετωπικός σταθμός σε άλλη θέση, ή επειδή δεν θέλει άλλους σταθμούς διοδίων στην Εγνατία οδό. Εμείς θεωρούμε το δεύτερο. Οι Καβαλιώτες και οι Καβαλιώτισσες δεν θέλουν ούτε τον μετωπικό, ούτε τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων. Κι ας μην τρέφουν ελπίδα οι κυβερνώντες, οι διοικούντες την «Εγνατία Οδό Α.Ε.» και οι υποτακτικοί τους σε τοπικό επίπεδο, ότι θα περάσει το τέχνασμα περί κατάργησης του πλευρικού, αν μεταφερθεί ο μετωπικός σταθμός.
  • Εφιστούμε την προσοχή στον δήμαρχο Καβάλας, Θόδωρο Μουριάδη, να μη δεχτεί το τέχνασμα αυτό και να παραμείνει πιστός στην απόφαση του προηγούμενου δημοτικού συμβουλίου, που ματαίωσε τον εγκληματικό σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και της «Εγνατία Οδός Α.Ε.».
  • Τις επόμενες ημέρες και εβδομάδες, επίσης, θα έχουμε να συζητήσουμε αρκετά για τα ζητήματα που τέθηκαν στην πρόσφατη ενημέρωση που έγινε στη Θεσσαλονίκη. Εκτιμάται, όπως αναφέρεται σε σχετικό ρεπορτάζ, ότι η γέφυρα στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού θα κατασκευαστεί πάλι πάνω στα υφιστάμενα βάθρα. Δηλαδή, θα κατεδαφιστεί μόνο το κατάστρωμα και θα αντικατασταθεί από καινούργιο. Κι αυτό «διέρρευσε», πριν δημοπρατηθεί η απαραίτητη μελέτη, για τη στατική επάρκεια της γέφυρας!
  • Ακόμα, έγινε γνωστό ότι η μελέτη που εκπονείται για την περιμετρική οδό Καβάλας προβλέπει την κατασκευή σήραγγας μήκους διακοσίων μέτρων και κάθετη είσοδο προς την πόλη. Τέλος, ότι για να συνδεθεί ο αυτοκινητόδρομος Ε61 με την Εγνατία οδό, στον κόμβο Αγίου Σίλα, θα επιλεγεί η διευθέτηση της παλιάς εθνικής οδού που συνδέει τον Σταυρό Αμυγδαλεώνα με τον Άγιο Σίλα, αντί της χάραξης μέσα από το αισθητικό δάσος.
  • Η κεντρική διοίκηση και η «Εγνατία Οδός Α.Ε.», λοιπόν, σχεδιάζουν ερήμην της τοπικής κοινωνίας και όταν ο σχεδιασμός αυτός ωριμάσει, θα ανακοινώσουν το τετελεσμένο! Θα αναμένουμε τις επίσημες τοποθετήσεις (και των τοπικών φορέων) για να σχολιάσουμε περισσότερα. Έως τότε, χρειάζεται εγρήγορση, γιατί τα σχέδια που γίνονται εν κρυπτώ, εξυπηρετούν τα συμφέροντα αυτών που τα κάνουν. Κι αυτών που τα στηρίζουν, βεβαίως, είτε ανοιχτά, είτε με τη σιωπή τους.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ