-Τον περασμένο Ιανουάριο δημοσιεύτηκε στο Φ.Ε.Κ. (Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως) η Κ.Υ.Α. (Κοινή Υπουργική Απόφαση) με τις εκπτώσεις που παρέχονται σε κατόχους στόλων οχημάτων, ανέργους και σε οχήματα του δημόσιου τομέα, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.), για την διενέργεια τεχνικού ελέγχου του οχήματος στα δημόσια Κ.Τ.Ε.Ο. (Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων). Σύμφωνα με την Κ.Υ.Α., το κόστος τεχνικού ελέγχου για ένα αυτοκίνητο είναι 32,52 ευρώ, ενώ για τον άνεργο κάτοχο αυτοκινήτου είναι 24,39 ευρώ. Οι άνεργοι, δηλαδή, έχουν έκπτωση 25%, ενώ για τα οχήματα του δημόσιου τομέα είναι 15% και για τους κατόχους στόλου από 10 έως και 50 οχήματα είναι 10%.

-Δηλαδή, η κεντρική διοίκηση δίνει ορισμένα κίνητρα για την λειτουργία των δημόσιων Κ.Τ.Ε.Ο. Γιατί, επομένως, μειώθηκε το ενδιαφέρον των ιδιοκτητών οχημάτων να επιλέξουν το δημόσιο Κ.Τ.Ε.Ο.; Και το κυριότερο, γιατί έκλεισαν δημόσια Κ.Τ.Ε.Ο., όπως αυτό της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας κοντά στον οικισμό του Κοκκινοχώματος; Εκτός από την μείωση του ενδιαφέροντος των ιδιοκτητών οχημάτων, άλλοι λόγοι είναι η έλλειψη προσωπικού και ο μη εκσυγχρονισμός των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού. «Γιατί η Περιφέρεια (Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης) να στελεχώσει και να εκσυγχρονίσει το δημόσιο Κ.Τ.Ε.Ο., αν δεν υπάρχει ενδιαφέρον από τους ιδιοκτήτες των οχημάτων;», θα ρωτήσει κάποιος αναγνώστης. Εμείς θα ρωτήσουμε το εξής: «Έχει νόημα, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης να συντηρεί μία Υπηρεσία που εξυπηρετεί λίγους πολίτες;».

-Κατά την άποψη μας, δεν είναι αρκετό το δημόσιο Κ.Τ.Ε.Ο. να εξυπηρετεί τους άνεργους, τα οχήματα του δημόσιου τομέα, τα φορτηγά και τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ Υπεραστικών και Αστικών Γραμμών, ενώ το ιδιωτικό Κ.Τ.Ε.Ο. απευθύνεται σε πολλαπλάσιους πελάτες, που είναι οι κάτοχοι αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Είναι φανερό ότι, μετά την λειτουργία των ιδιωτικών Κ.Τ.Ε.Ο., τα αντίστοιχα του δημοσίου δεν κατάφεραν να είναι ανταγωνιστικά. Είναι φυσιολογικός, ή τεχνητός ο μαρασμός του δημόσιου Κ.Τ.Ε.Ο.; Εμείς θεωρούμε ότι, το δημόσιο Κ.Τ.Ε.Ο. της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας στο Κοκκινόχωμα, δεν αφέθηκε (σκοπίμως) χωρίς προσωπικό και σύγχρονο εξοπλισμό μέχρι να ανασταλεί η λειτουργία του. Οι πολίτες επέλεξαν να κάνουν τεχνικό έλεγχο στα αυτοκίνητα τους στο ιδιωτικό Κ.Τ.Ε.Ο. Γιατί, προφανώς, έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση.

-Αυτό που πρέπει να κάνει η διοίκηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, αφού η δημόσια περιουσία δεν πρέπει να καταστραφεί, είναι, να προκηρύξει (διεθνή) διαγωνισμό, για την εκμίσθωση των εγκαταστάσεων του δημόσιου Κ.Τ.Ε.Ο. στο Κοκκινόχωμα, με σκοπό να ανακαινιστούν και να λειτουργήσουν ως μονάδα τεχνικού ελέγχου αποκλειστικά για βαρέα οχήματα, από τον ιδιώτη μισθωτή, η οποία θα καλύπτει την ανατολική Μακεδονία, δηλαδή τους Νομούς Καβάλας-Δράμας. Θα μπορούσε να νοικιάσει «πακέτο» τις εγκαταστάσεις των δημόσιων Κ.Τ.Ε.Ο. και στην Θράκη στον ιδιώτη που θα κάνει την πιο συμφέρουσα οικονομική προσφορά και θα παρουσιάσει το αρτιότερο επενδυτικό πλάνο.

-Πιστεύουμε ότι και ο ιδιώτης θέλει και μπορεί να κάνει τις εκπτώσεις που ανακοινώθηκαν με την Κ.Υ.Α., που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, για τα δημόσια Κ.Τ.Ε.Ο., διότι θέλει να προσελκύσει πελάτες και να είναι ανταγωνιστικός.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ