- Δεν μπορώ να κατανοήσω το άγχος που έχουν μερικά καρντάσια, για την επίδοση της Καβάλας στον τουρισμό. Χαλαρώστε, καρντάσια και απολαύστε αυτό που γίνεται. Δεν είμαστε Μύκονος, Κρήτη, Ρόδος κι ούτε θέλουμε να «πιάσουμε» τα νούμερα που κάνουν αυτοί οι προορισμοί.
- Αυτό που πρέπει να κοιτάξουμε, είναι να βελτιώσουμε τις υποδομές μας, να κάνουμε την πόλη πιο καθαρή και ελκυστική. Μπορεί το 2017 και το 2018, να μην είναι το «ταβάνι» στην επισκεψιμότητα, όπως διάβασα σε τίτλο άρθρου τοπικής εφημερίδας.
- Το βέβαιο είναι, ότι η Καβάλα γίνεται πιο γνωστή σε περισσότερες αγορές. Αλλά, δεν θα επαναπαυτούμε. Η προσπάθεια μεγαλύτερης προβολής συνεχίζεται. Υπάρχουν τουρίστες, που αναζητούν νέους προορισμούς. Η Καβάλα είναι, ακόμα, ανερχόμενος προορισμός. Βελτιώνεται κάθε χρόνο κι αυτό πρέπει να είναι το μέλημα όλων. Από τη δημοτική αρχή και τους επαγγελματίες του τουρισμού, μέχρι τον τελευταίο πολίτη.
- «Η Ελλάδα, όπως και η Καβάλα, είναι δυνατός τουριστικός προορισμός, για να μπορέσουν να διατηρήσουν αυτό που έχουν κατακτήσει», είπε ο Αντώνης Μιτζάλης, πρόεδρος των ξενοδόχων της Καβάλας. Θα συμφωνήσω μαζί του. Πράγματι, η Καβάλα κατέκτησε μία θέση στην τουριστική αγορά τα τελευταία χρόνια, με πολλή και συστηματική δουλειά. Δεν ήρθαν τυχαία τα αποτελέσματα που μας κάνουν χαρούμενους και υπερήφανους.
- Ας σταματήσει, λοιπόν, η «πρεμούρα» με τα νούμερα, γιατί δεν ωφελεί. Αντιθέτως, προκαλεί γκρίνια και η γκρίνια φέρνει την μιζέρια. Η αισιοδοξία είναι το «όπλο», για να κάνουμε βήματα προς τα εμπρός. Και βεβαίως, η στοχευμένη δουλειά.
- Ας ασχοληθούν τα καρντάσια που ανησυχούν, αν το 2019 θα αυξηθεί, ή θα μειωθεί, κατά μία ποσοστιαία μονάδα η επισκεψιμότητα (διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία), με κάτι πιο παραγωγικό. Δηλαδή, να κάνουν προτάσεις έξυπνες, ώστε η Καβάλα να ξεχωρίσει στην τουριστική αγορά.
Ο Κ-ΤΥΠΟΣ χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη και ταχύτερη περιήγησή σας. Με την πρόσβαση σας στο k-tipos.gr αποδέχεστε την χρήση.OKΠερισσότερα