Ο Δήμος Θάσου ανακοίνωσε τις ενέργειες που κάνει με σκοπό την ενίσχυση της τουριστικής προβολής του στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Στις ενέργειες αυτές εντάσσεται η ανάδειξη των περιπατητικών διαδρομών (μονοπατιών), η μεγαλύτερη προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ο σχεδιασμός ταυτότητας προορισμού. Στην προσπάθεια αυτή χρηματοδοτήθηκε με το ποσό των 8.000 ευρώ ο Οργανισμός Τουρισμού, ενώ γίνεται συζήτηση για συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρεία με σκοπό την διαδικτυακή προβολή.

Στο δελτίο Τύπου που εστάλη αναφέρονται τα ακόλουθα: «Η προώθηση και ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς του νησιού, αποτελεί τον πυρήνα της ανάπτυξης του και της προσέλκυσης περισσότερων ταξιδιωτών. Παράλληλα, οι τάσεις στην διεθνή αγορά δείχνουν την αυξανόμενη ζήτηση για εναλλακτικούς χώρους αναψυχής και ψυχαγωγίας μακριά από τον συνωστισμό των πολυσύχναστων κέντρων. Επιπρόσθετα, η τουριστική προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κρίνεται ως επιτακτική ανάγκη για την ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσίαση του προορισμού. Κατά την συγκυρία αυτή, λοιπόν, οι αρμόδιες Αρχές καλούνται να συντονίσουν τις προσπάθειες τους σε μία σειρά ενεργειών με αναπτυξιακό στόχο.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Θάσου ενίσχυσε με 8.000 ευρώ τον Οργανισμό Τουρισμού, για την αναβάθμιση της παρουσίασης του νησιού και συνεργάζεται με την ομάδα ανάδειξης ορειβατικών μονοπατιών, για την κάλυψη του κόστους της σήμανσης των περιπατητικών μονοπατιών σε όλη την ορεινή και δασική έκταση του νησιού. Η βελτίωση των περιπατητικών μονοπατιών, αποτελεί έργο καθοριστικής σημασίας για την αξιοποίησή τους τόσο από τους κατοίκους, όσο και από τους επισκέπτες για τις ανάγκες άθλησης και ευεξίας τους. Επιπρόσθετα, διερευνάται η δυνατότητα συνεργασίας με εταιρεία, για την πιστοποίηση δύο ορειβατικών περιπατητικών μονοπατιών στο βόρειο και στο νότιο τμήμα του νησιού.

Ο Δήμος Θάσου, με δεδομένη την πρόθεσή του να διεξάγει στρατηγική διαδικτυακή καμπάνια με έμφαση στον τουρισμό, ανέθεσε σε εξειδικευμένη εταιρεία την ψηφιακή αναβάθμιση και την επίτευξη της ολοκληρωμένης διαδικτυακής παρουσίας της Θάσου σε διεθνείς αγορές. Αποφασίσθηκε, λοιπόν, η προώθηση του νησιού, μέσω των social media, σε έξι χώρες (Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Γερμανία, Αγγλία, Πολωνία), η οποία έχει αρχίσει από τα μέσα Μαρτίου, καθώς και ο σχεδιασμός ταυτότητας προορισμού, με στόχο την βελτίωση της τοποθέτησης του προορισμού «Θάσος» στον παγκόσμιο διαδικτυακό χάρτη. Κύριος σκοπός της συγκεκριμένης δράσης, είναι η βελτίωση της αναγνωρισιμότητας του νησιού και ταυτόχρονα, η ενίσχυση της εικόνας του σε διεθνές επίπεδο».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ