Πολύ καλά κάνει ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θόδωρος Μαρκόπουλος και τα βάζει με την Εγνατία οδό Α.Ε. η οποία πραγματικά «φυτεύει συνεχώς διόδια» στην Καβάλα, ενώ σε άλλες περιοχές, όπως η Θεσσαλονίκη αποφεύγει να κάνει το ίδιο και επί πλέον φροντίζει να ολοκληρώσει εκεί μεγάλα και κοστοβόρα έργα. Η αλήθεια είναι, πως με τέτοιες δηλώσεις η Εγνατία οδός Α.Ε. δεν πρόκειται να συγκινηθεί και χρειάζεται να ξεσηκωθούμε αποφασιστικά αυτή τη φορά.

Άλλωστε τίποτε δεν έχουμε να ελπίζουμε από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, που εκλέγονται στην Καβάλα, αφού έχουμε εμπεδώσει ότι πιότερο νοιάζονται να μην τα χαλάσουν με τους Υπουργούς και κινδυνέψει η προοπτική της θεσούλας τους, παρά για το τι θα γίνει ή τι δεν θα γίνει στην Καβάλα. Ο δε τέταρτος βουλευτής μας, ο Νίκος Παναγιωτόπουλος, απλώς παραμένει …εξαφανισμένος! Η διαμαρτυρία του Θόδωρου Μαρκόπουλου, προέκυψε από το αίτημα που υπέβαλε το ΤΑΙΠΕΔ και που κάνει λόγο για την χωροθέτηση πλευρικών διοδίων σε 20 κόμβους της Εγνατίας οδού ενόψει της παραχώρησης του δρόμου σε ιδιώτη.

Ήδη, όλοι γνωρίζουμε, πως πάρα πολλοί συμπολίτες μας δεν χρησιμοποιούν πιά την Εγνατία οδό, αλλά προτιμούν να κάνουν τις μετακινήσεις τους από τους παλιούς παράλληλους δρόμους. Αυτό δεν συμβαίνει μόνο με όσους κατευθύνονται στην Θεσσαλονίκη για να γλιτώσουν τα διόδια, αλλά και για όσους πηγαίνουν ακόμη και στην Χρυσούπολη ή στην Ξάνθη που δεν έχει διόδια.

Για να πάει κανείς από την Καβάλα στην Χρυσούπολη προτιμάει να πάει από τον παλιό δρόμο, γιατί από την Εγνατία οδό θα πρέπει να κάνει περισσότερα χιλιόμετρα και περισσότερο χρόνο, χώρια ότι στο τμήμα αυτό της Εγνατίας υπάρχει ανηφόρα, που σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Είναι σχεδόν σίγουρο, ότι αν βάλουν ακόμη περισσότερα διόδια η Εγνατία οδός θα χρησιμοποιείται μόνο από τους διερχόμενους αλλοεθνείς, αφού ήδη έχει απαξιωθεί από τους ντόπιους…

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ