-Δεν καταλαβαίνω, καρντάσια, γιατί πρέπει να ανατεθεί η μεταφορά των επιβατών προς και από το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» στο ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών Καβάλας. Παλιότερα, όταν ακόμα υπήρχε ο εθνικός αερομεταφορέας, η «Ολυμπιακή» Αεροπορία, οι επιβάτες των πτήσεων μεταφέρονταν από την Καβάλα στο αεροδρόμιο με λεωφορεία της αεροπορικής εταιρείας. Γιατί ο επιβάτης με προορισμό το αεροδρόμιο, πρέπει να χρησιμοποιεί το λεωφορείο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ που θα κάνει στάσεις στα χωριά, για να μην κινείται το όχημα με οικονομική ζημία για το ΚΤΕΛ; Και γιατί να πληρώσει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης το ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών, για να συνδεθεί η Καβάλα με το αεροδρόμιο;
-Χρέος να εξυπηρετήσει τους επιβάτες-πελάτες της, που θέλουν να ταξιδέψουν προς την Αθήνα, έχει η αεροπορική εταιρεία, στην προκειμένη περίπτωση η Aegean, που καλύπτει την γραμμή. Οφείλει, λοιπόν, η Aegean να παρέχει δωρεάν μεταφορά στους επιβάτες των πτήσεων της, αφού δεν υπάρχει απευθείας σύνδεση του αεροδρομίου με την πόλη.
-Επαναλαμβάνω ότι γινόταν η δωρεάν, αν δεν κάνω λάθος, μεταφορά επιβατών από την «Ολυμπιακή» Αεροπορία. Η Aegran έχει δικά της λεωφορεία και οδηγούς και θα κανονίζει το δρομολόγιο αναλόγως με την ώρα αναχώρησης του αεροπλάνου. Δεν δικαιούνται οι πελάτες της εταιρείας που ταξιδεύουν από το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος», να έχουν εύκολη, γρήγορη και άνευ οικονομικής επιβάρυνση πρόσβαση στο αεροδρόμιο; Διότι, δεν διαθέτουν όλοι (και όλες) Ι.Χ. μεταφορικό μέσο, ούτε έχουν την οικονομική άνεση να πληρώσουν για την στάθμευση του αυτοκινήτου στο πάρκινγκ του αεροδρομίου.
-Η Περιφέρεια, επομένως, πρέπει να ζητήσει από την εταιρεία αυτή την εξυπηρέτηση των επιβατών. Δεν είναι παράλογο το αίτημα, γιατί από την πληρότητα των λεωφορείων, άρα και των πτήσεων, θα κερδίσει η Aegean.