Κάποιοι νομίζουν, ότι με την εισαγωγή ξενόφερτων καταναλωτικών εθίμων, όπως αυτό που στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής (Η.Π.Α.) αποκαλούν “black Friday”, θα δελεάσουν τους Έλληνες καταναλωτές να «ξεχυθούν» στην αγορά και να ψωνίσουν. Στην Ελλάδα υπάρχει έλλειψη καταναλωτικής παιδείας και γι’ αυτό φέρουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης το κράτος, η εκπαίδευση και οι Εμπορικοί Σύλλογοι. Δυστυχώς, στη χώρα μας ο καταναλωτής αντιμετωπίζεται ως «πορτοφόλι», ως άβουλο καταναλωτικό πλάσμα και έτσι, οι επιτήδειοι βρίσκουν πρόσφορο έδαφος, για να χρησιμοποιήσουν κάθε μέσο που θα εξυπηρετήσει τον στόχο τους.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ