-Όταν έγινε η περίφημη «βιοκλιματική αναβάθμιση» στην οδό Ερυθρού Σταυρού (και τις κάθετες οδούς), τον Αύγουστο του 2017, είχε δημιουργηθεί μία αναστάτωση στην κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Καβάλας, από τον κόμβο Φαλήρου μέχρι την κυκλική νησίδα στην παραλία. Επίσης, οι εργασίες στην οδό Ελευθερίου για την τοποθέτηση του δικτύου φυσικού αερίου, έφεραν μία δυσκολία στην κίνηση των αυτοκινήτων. Γενικά, όταν γίνεται μία παρέμβαση στο οδικό δίκτυο μέσα στην πόλη, οι συνθήκες στο κυκλοφοριακό δυσκολεύουν.
-Δεν καταλαβαίνω, επομένως, γιατί υπάρχει «μουρμούρα» για την ασφαλτόστρωση που γίνεται, άρχισε την Πέμπτη 12 και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024, σε τμήμα της οδού Κουντουριώτου. «Κυκλοφοριακό χάος προκλήθηκε στο κέντρο της πόλης, λόγω της ασφαλτόστρωσης στην οδό Κουντουριώτου. Οι εργασίες γίνονται εναλλάξ ανά ρεύμα κυκλοφορίας και η ταλαιπωρία όλων είναι τεράστια», αναφέρει δημοσίευμα σε τοπική εφημερίδα. Που να έκλειναν και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας για δύο ημέρες! Θα νέκρωνε όλη η οδός Κουντουριώτου και το κέντρο της πόλης! Ορθά, λοιπόν, έκλεισε το ένα ρεύμα κυκλοφορίας την πρώτη ημέρα και το αντίθετο ρεύμα την δεύτερη ημέρα, για να μη διακοπεί εντελώς η κίνηση των οχημάτων.
-Πως βγαίνει, όμως, το συμπέρασμα, από ένα έργο ασφαλτόστρωσης, το οποίο θα συνεχιστεί όταν γίνει και το υπόλοιπο τμήμα του δρόμου, μετά από την κατασκευή του κυκλικού κόμβου, ότι είναι λάθος ο σχεδιασμός του έργου και ότι δημιουργεί σοβαρότατα κυκλοφοριακά προβλήματα; Οποιοσδήποτε κεντρικός δρόμος κλείσει για μερικές ώρες, θα προκληθεί κυκλοφοριακή ανωμαλία.
-Επίσης, το δημοσίευμα αναφέρει ότι: «Αποδείχτηκε στην πράξη, ότι η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων έχει πληγώσει σε τεράστιο βαθμό το κυκλοφοριακό στην Καβάλα». Η μόνη διαπλάτυνση πεζοδρομίων έγινε στο σημείο που θα κατασκευαστεί ο κυκλικός κόμβος, γιατί είναι απαραίτητη για την ρύθμιση της κίνησης των οχημάτων γύρω από τον κόμβο. Όσοι γράφουν και λένε τα παραπάνω, έχουν γνώση του σχεδίου; Αν όχι, δημοσιεύω το σχέδιο του κυκλικού κόμβου, μήπως και καταλάβουν γιατί έγινε η συγκεκριμένη διαμόρφωση των πεζοδρομίων.
-Ακόμα, το δημοσίευμα γράφει ότι, η διαχωριστική νησίδα μετέτρεψε την οδό των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, σε ένα ρεύμα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα η ροή των οχημάτων να έχει μειωθεί επικίνδυνα και να καθυστερεί συνολικά η κίνηση των οχημάτων στο κέντρο της πόλης.
-Πριν κατασκευαστεί η διαχωριστική νησίδα, ήταν «λειτουργικά» και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση; Όχι. Διότι, στην δεξιά πλευρά του δρόμου, σε κάθε ρεύμα κυκλοφορίας, ήταν μόνιμα σταθμευμένα αυτοκίνητα. Ενώ είχε γίνει «μόνιμη κατάσταση» η διπλοστάθμευση, με αποτέλεσμα το ελεύθερο αριστερό ρεύμα γινόταν μισό! Κι όταν σταματούσε το λεωφορείο του αστικού και του υπεραστικού ΚΤΕΛ στην στάση, για να επιβιβαστούν οι επιβάτες, σχηματιζόταν «ουρά» αυτοκινήτων πίσω από το λεωφορείο. Ενώ, με την εσοχή που δημιουργήθηκε, τα λεωφορεία θα προσεγγίζουν με ασφάλεια την στάση και θα μένει ελεύθερο το αριστερό ρεύμα, για να προσπερνούν τα οχήματα που ακολουθούν, χωρίς να έρθουν σε τυχόν «μετωπική επαφή» με τα οχήματα από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, αφού υπάρχει η διαχωριστική νησίδα.
-Για την παρέμβαση εισαγγελέα, που ζητάει το δημοσίευμα, τι να σχολιάσω καρντάσια; Όταν επικρατούσε η αναρχία στην κίνηση των οχημάτων, ειδικά στο πολύ επικίνδυνο σημείο που θα κατασκευαστεί ο κυκλικός κόμβος, όπου συναντούνται τέσσερις δρόμοι, δεν παρενέβη. Θα παρέμβει, επειδή φάρδυναν τα πεζοδρόμια και έγινε η διαχωριστική νησίδα;