Ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα επισημαίνει ο φίλος και αναγνώστης της εφημερίδας μας, ο Γιώργος Δημητρακάκης και αφορά το χωριό του, τους Αντιφιλίππους Καβάλας. Βεβαίως, ο κίνδυνος δεν υφίσταται μόνο για τους συγχωριανούς του, αλλά και για όλους τους διερχόμενους στη διαδρομή Ελευθερούπολης- Νικήσιανης (και Σερρών). Είναι γνωστή η κλειστή στροφή του κεντρικού δρόμου μέσα στους Αντιφιλίππους, χωρίς ορατότητα και με συνεχόμενη διαχωριστική γραμμή στον δρόμο. Σε όλο το μήκος του δρόμου, από τη μια άκρη μέχρι την άλλη άκρη του χωριού, δεν υπάρχει ούτε καν μια διάβαση πεζών (όπως φαίνεται και στην φωτογραφία από το Google Earth).
Απορούμε, πως εδώ και δεκαετίες, κανείς δεν σκέφτηκε πόσο μεγάλος είναι ο κίνδυνος όχι μόνο για τα αυτοκίνητα που κινούνται στον δρόμο αυτό και αναγκάζονται να παρανομήσουν αν θελήσουν να περάσουν από τη μια πλευρά του χωριού στην άλλη, αλλά κυρίως για τους πεζούς. Να σκεφτεί κανείς, ότι πάνω στη στροφή ακριβώς, γίνεται η στάση των λεωφορείων και οι μαθητές, αλλά και οι μεγαλύτεροι και οι μεσήλικες, πρέπει παράνομα να περάσουν στην άλλη πλευρά του δρόμου. Όλα αυτά τα ζητήματα έθεσε ο ίδιος με επιστολή που έκανε προς τις αρμόδιες αρχές και υπηρεσίες και ήταν η αφορμή να γίνει αυτοψία από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας.
Σε επιστολή-απάντηση που του έστειλε (9/12/16) η Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, παραδέχεται την επικινδυνότητα που υπάρχει στον δρόμο αυτόν, όπως διαπίστωσε από την αυτοψία που έκανε η Υπηρεσία και κρίνει αναγκαίες παρεμβάσεις. Μάλιστα, διευκρινίζει ότι η σχετική συγκοινωνιακή μελέτη θα ενταχθεί στο Τεχνικό Πρόγραμμα του επόμενου έτους, δηλαδή του 2017. Μέχρι τώρα, δεν έγινε γνωστή οποιαδήποτε ενέργεια από την πλευρά της υπηρεσίας αυτής, αλλά τον Γιώργο Δημητρακάκη ανησύχησε η πληροφόρηση που είχε ανεπίσημα, ότι για τέτοια μελέτη στην Περιφέρεια δεν υπάρχουν τα απαραίτητα κονδύλια. Δημοσιοποιούμε το πρόβλημα από τις στήλες της εφημερίδας μας για να μπορούν να βρεθούν εύκολα οι υπεύθυνοι, σε περίπτωση κάποιου δυστυχήματος στους Αντιφιλίππους.
Πριν το 2010 έγινε βελτίωση του δρόμου και πλήρης ηλεκτροφωτισμός πέραν των ορίων που φαίνονται στην φωτό ένθεν και ένθεν . Ριζική λύση υπάρχει μόνο με παράκαμψη του χωριού . Το 2006 , προκειμένου να διευκολύνουμε την πρόσβαση Σερραίων -Δραμινών προς Ν.Ηρακλείτσα -Ν.Πέραμο -Καβάλα , δημοπρατήσαμε μελέτη για νέα χάραξη του δρόμου με βελτιωμένα χαρακτηριστικά , από τα όρια των νομών Καβάλας -Σερρών έως την Ελευθερούπολη . Προβλεπόταν παράκαμψη του Αγίου Χριστοφόρου , του Δέλτα Παλαιοχωρίου και των Αντιφιλίππων . Η μελέτη προφανώς παραδόθηκε μεταγενέστερα στην διοίκηση της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ . Υποθέτω πως όταν ενέσκυψε η συζήτηση για τον οδικό άξονα Ε-61 , υποβάθμισε την δυναμική του έργου . Ελπίζω προσωρινά.