Η πόλη της Καβάλας, λένε, έχει δύσκολο γεωγραφικό ανάγλυφο, το οποίο δυσκολεύει, μεταξύ άλλων, την κίνηση των αστικών λεωφορείων. Έχει, ωστόσο, γραμμές αστικής συγκοινωνίας, οι οποίες συνδέουν περιοχές με στενούς και με σημαντικές κλίσεις δρόμους. Στην παλιά πόλη, για παράδειγμα, δεν κινείται αστικό λεωφορείο. Οι κάτοικοι και ιδιαίτερα οι ηλικιωμένοι, εξυπηρετούνται από το όχημα του Δήμου Καβάλας (τρενάκι), τα taxi και με τα Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα. Υπάρχουν κι άλλες τέτοιες περιοχές μέσα στον αστικό ιστό. Δεν καταλαβαίνουμε, γιατί πρέπει να υπάρχει αστική γραμμή προς τις συνοικίες που βρίσκονται στα «ορεινά» της πόλης. Αντί, λοιπόν, ο Δήμος να επιδοτήσει τέτοιες γραμμές αστικής συγκοινωνίας, όπως ανέφερε ο δήμαρχος, Θόδωρος Μουριάδης, μπορεί να αναζητήσει χρηματοδότηση, για την αγορά τριών-τεσσάρων ειδικών οχημάτων, τα οποία θα κάνουν την ίδια δουλειά με το «τρενάκι» στην παλιά πόλη.

Και η διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, να επικεντρώσει την προσπάθεια στον εκσυγχρονισμό του στόλου των λεωφορείων και στη σύνδεση των προαστίων της Νέας Καρβάλης, του Αμυγδαλεώνα και του Παληού (Τσιφλικιού).

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ