Το 17ο δημοτικό σχολείο Καβάλας βραβεύτηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας, για το e-Twinning έργο: «Climate Change Experiments». Τo έργο είχε διακριθεί και με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας, αναφέρει δελτίο Τύπου. Η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας απονέμεται από την Κεντρική Υπηρεσία Στήριξης που εδρεύει στις Βρυξέλλες και υπογραμμίζει την τελειότητα της εργασίας των μαθητών στο συγκεκριμένο έργο eTwinning, το οποίο αποκτά, πλέον, αναγνώριση στο υψηλότερο ευρωπαϊκό επίπεδο. Στο έργο συμμετείχαν 7 σχολεία από την Ελλάδα, την Κροατία, την Ιταλία, την Πολωνία και την Τουρκία. Σκοπός του ήταν, η καλλιέργεια της επικοινωνίας, της συνεργασίας, της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας, γνωστές ως «Δεξιότητες του 21ου αιώνα», που στόχο είχαν να προετοιμάσουν τους μαθητές για έναν κόσμο γεμάτο προκλήσεις σε όλα τα επίπεδα (περιβαλλοντικό, κοινωνικό οικονομικό) που μετασχηματίζεται με έντονους ρυθμούς. Ακόμα, μέσα από πειράματα, οι μαθητές γνώρισαν το φαινόμενο του θερμοκηπίου και την κλιματική αλλαγή κι έπειτα το σύνδεσαν με καθημερινές συνήθειες και πρακτικές, ώστε να ενδυναμωθούν στην κουλτούρα πρόληψης, προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή και μετριασμού των συνεπειών της, στην βάση της βιώσιμης ανάπτυξης με έμφαση στο πεδίο της συμμετοχής και δράσης.
Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, το πρόγραμμα οργανώθηκε στις ακόλουθες φάσεις: γνωριμία με το φαινόμενο του θερμοκηπίου και σύνδεσή του με το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής, μελέτη του προβλήματος, κατανόηση του ρόλου του ανθρώπινου παράγοντα στην πρόκληση του και ενδυνάμωση των μαθητών στην ανάληψη ενεργού δράσης για την προστασία του κλίματος μέσα από την λήψη υπεύθυνων αποφάσεων σχετικά με ενέργειες, που ενδέχεται να επηρεάσουν το κλίμα (μείωση της σπατάλης ενέργειας και φυσικών πόρων στο σπίτι, στο σχολείο κ.ά.). Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στην μαθησιακή διαδικασία με ποικιλία δραστηριοτήτων και μεθόδων. Δημιούργησαν κολάζ, κατασκεύασαν μακέτες με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, υπολόγισαν το αποτύπωμα του άνθρακά τους με την χρήση λογισμικού και πρότειναν τρόπους μείωσης του. Πραγματοποιήθηκαν πειράματα σχετικά με το φαινόμενο του θερμοκηπίου, το λιώσιμο των πάγων και την ατμοσφαιρική ρύπανση. Τέλος, πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακές συναντήσεις με τους εταίρους, όπου τα παιδιά γνωρίστηκαν μεταξύ τους και έπαιξαν μαζί διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων. Τα αποτελέσματα της κοινής δουλειάς συνδυάστηκαν σε ένα e-Book.