-Υποψιάζομαι, καρντάσια, ότι η εμπλοκή του ΤΑΙΠΕΔ, για την ανάπτυξη της δραστηριότητας κρουαζιέρας στο λιμάνι «απόστολος Παύλος» της Καβάλας, δεν είναι τυχαία. Θα γίνει, λένε, διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση της δραστηριότητας. Δηλαδή, ο «στρατηγικός επενδυτής» που θα αναδειχτεί από τον διαγωνισμό, θα αναλάβει να βελτιώσει τις υπάρχουσες λιμενικές υποδομές, για να παρέχει τις απαραίτητες υπηρεσίες προς τα κρουαζιερόπλοια, τα πληρώματα και τους επιβάτες τους. Υποθέτω ότι ο «παραχωρησιούχος», θα κατασκευάσει και τον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας στην χερσαία ζώνη του λιμανιού. Αλλά που θα τον κατασκευάσει, καρντάσια; Στον χώρο που λειτουργεί ως πάρκινγκ για τα βαρέα οχήματα;

-Εκεί που επρόκειτο να κατασκευαστεί το Kavala Port Center, από την εταιρεία Γεωργούλια, αλλά η Αννούλα (Θυσιάδου) ματαίωσε την επένδυση ακυρώνοντας, μονομερώς, την σύμβαση με την εταιρεία.

-Η Αννούλα παραιτήθηκε, γιατί άφησε τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας «νοικοκυρεμένο» οικονομικά και «πέρασε την σκυτάλη» στον τεχνοκράτη και άνθρωπο του ΤΑΙΠΕΔ, Άγγελο Βλάχο, για να δώσει στον Οργανισμό και στα λιμάνια που διαχειρίζεται (θεωρητικά) την «αναπτυξιακή ώθηση»!

-Ούτε το Επιμελητήριο, ούτε ο Δήμος Καβάλας, που έχουν εκπροσώπους στο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, δεν διαμαρτυρήθηκαν για την ακύρωση της επένδυσης της εταιρείας «Γεωργούλια» στο λιμάνι. Γιατί άραγε; Δεν ενδιαφέρονται να γίνουν επενδύσεις και μάλιστα από ντόπιους επιχειρηματίες, για την πρόοδο της πόλης και του λιμανιού της; Η ματαίωση του επενδυτικού σχεδίου, το οποίο σήμερα θα λειτουργούσε και θα έφερνε περισσότερα κρουαζιερόπλοια και επισκέπτες εκτός κρουαζιερόπλοιων, έγινε γαργάρα!

-Ας περιμένουμε, λοιπόν, να δούμε τι θα βγάλει ο διεθνής διαγωνισμός που θα κάνει το ΤΑΙΠΕΔ, όπως έκανε για το λιμάνι «Φίλιππος Β» και θα καταλάβουμε γιατί μερικοί δεν ήθελαν την επένδυση της εταιρείας Γεωργούλια. Κι αν ρωτηθεί ο Άγγελος Βλάχος, θα απαντήσει όπως απαντούσε για το λιμάνι «Φίλιππος Β». Δηλαδή, ότι το ζήτημα της παραχώρησης της δραστηριότητας κρουαζιέρας χειρίζεται το ΤΑΙΠΕΔ. Προφανώς συμφωνούν ο Δήμος και το Επιμελητήριο, που συμμετέχουν στο σχήμα για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ