Πριν από λίγες μέρες γράψαμε στη στήλη αυτή της εφημερίδας μας, ότι επιχειρούν να κατασκευάσουν πεζοδρόμιο πέρα από την επέκταση με τοιχίο του έργου σε βάρος του δρόμου, σε πλάτος τελικά περισσότερο από τέσσερα μέτρα. Είχαμε απευθυνθεί στον πρώην Αντιδήμαρχο Θόδωρο Μουριάδη και μας είχε πει ότι θα εξετάσει το ζήτημα και θα μας απαντήσει. Πράγματι, μας τηλεφώνησε και μας είπε, πως το πεζοδρόμιο που κατασκευάζεται θα είναι «θεωρητικό», δηλαδή το κράσπεδο θα ενσωματωθεί και θα είναι στο ίδιο επίπεδο με το δρόμο.
Επέμενε, ότι το λεωφορείο θα χωράει να περάσει, αφού έγινε και δοκιμή. Δεν αμφιβάλουμε, ότι αν ο οδηγός είναι πολύ έμπειρος, θα μπορεί να «καταφέρει» να περάσει το λεωφορείο. Αλλά αυτό πράγματι θα είναι κατόρθωμα. Κανείς, όμως, δεν μας είπε μέχρι τώρα, ποιος ανέλαβε την ευθύνη να κλέψει υπέρ του έργου και σε βάρος του δρόμου, τέσσερα-πέντε μέτρα πλάτος… Ποιος είναι αυτός που αντί να φαρδύνει τους δρόμους της Καβάλας, αυτός τους στενεύει;;; Πόσο μεγάλη ανάγκη ήταν να κάνει κάτι τέτοιο; Μας είπε ο Θόδ. Μουριάδης, ότι ο μελετητής το αποφάσισε με έγκριση του συγκοινωνιολόγου, για να γίνει ράμπα εισόδου αναπήρων στον Μεντρεσέ.
Ακόμη κι εμείς που είμαστε ανίδεοι από τεχνικά έργα, μπορούμε να καταλάβουμε ότι θα μπορούσε να γίνει ράμπα, σε βάρος του υπαίθριου χώρου του Μεντρεσέ, 4-6 τετραγωνικά συνολικά, στο δυτικό μέρος του κτιρίου, δίπλα στην Καμάρα, χωρίς να χρειαστεί να κλέψουν τμήμα του δρόμου. Η δυσκολία να περάσει οποιοδήποτε μεγάλο όχημα, φάνηκε χθες (Παρασκευή) όταν μεγάλο όχημα μετέφερε μια τεράστια σιδερένια κατασκευή σαν κλουβί. Το όχημα πέρασε, επειδή, όπως είπαμε ο οδηγός ήταν πολύ έμπειρος. Και μια και αναφερθήκαμε στον Μεντρεσέ μπορεί κανείς να μας πει γιατί έπρεπε σώνει και καλά να τσιμεντάρουν τις Καμάρες και να ακουμπήσουν επάνω στο μνημείο τα τοιχία τους;;; Μισό μέτρο πιο μακριά, δεν θα έδειχνε έστω κάποιο σεβασμό;;;