Το Επιμελητήριο Καβάλας ενημερώνει για το workshop (εργαστήριο) για ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις και Start-Ups, που ενδιαφέρονται να κάνουν την είσοδό τους, ή να επεκτείνουν τις υφιστάμενες δραστηριότητες τους, στη γερμανική αγορά, το οποίο διοργανώνει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο στη Θεσσαλονίκη. Το σχετικό δελτίο Τύπου αναφέρει τα εξής: «Το διαδίκτυο έχει φέρει τεράστιες αλλαγές στον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών. Πολλές αναλογικές διαδικασίες μετασχηματίστηκαν μέσα στη ψηφιακή εποχή. Ακόμα και εδραιωμένες μάρκες με υψηλή αναγνωσιμότητα, καλούνται διαδικτυακά να ανταγωνιστούν νέους πρωταγωνιστές και Start-ups. Συρρικνώνοντας, ολοένα και περισσότερο, τα εμπόδια κατά την είσοδο στη γερμανική αγορά, η ψηφιοποίηση καταφέρνει να προσφέρει σε ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις μεγαλύτερες επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Όμως, για τη βέλτιστη εκμετάλλευση αυτών των ευκαιριών, θα πρέπει οι επιχειρήσεις να είναι καλά προετοιμασμένες, έχοντας κατανοήσει πλήρως βασικά ζητήματα της ψηφιακής πραγματικότητας. Σε ποιο επίπεδο βρίσκεται η ψηφιοποίηση στη Γερμανία στον τομέα της βιομηχανίας και της παροχής υπηρεσιών; Πώς σκέφτεται και λειτουργεί ο Γερμανός συνεργάτης, αλλά και πελάτης; Τι υποδομές χρειάζεται η δική μου επιχείρηση; Και κυρίως, είμαι ανοιχτός σε νέες προτάσεις και διατεθειμένος να προσαρμόσω το επιχειρηματικό μου σχέδιο σε αυτό το νέο πλαίσιο;
Το workshop εστιάζει σε όλα αυτά τα ερωτήματα. Στο πρώτο μέρος του, γερμανικές και ελληνικές εταιρίες από τον τομέα της πληροφορικής, καθώς και το ΟΚ!Τhess, θα παρουσιάσουν το Status Quo και τις προοπτικές της ψηφιοποίησης στη Γερμανία, θέτοντας το βασικό πλαίσιο της θεματολογίας. Τόσο για τον τομέα της βιομηχανίας, όσο και για τον τομέα παροχής υπηρεσιών, θα παρουσιάσουν οι ομιλητές τις συνθήκες, τα εμπόδια και τις δυνατότητες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στη γερμανική αγορά. Επιπλέον, θα παρουσιαστούν οι προϋποθέσεις που αφορούν τις υποδομές για τις βέλτιστες ψηφιακές λειτουργίες.
Στο δεύτερο μέρος, δύο εταιρίες ψηφιακής στρατηγικής με μακροχρόνια εμπειρία στις αγορές και των δύο χωρών, θα σκιαγραφήσουν με πρακτικά παραδείγματα συγκεκριμένους δρόμους, πώς μπορεί μία ελληνική επιχείρηση με μία ψηφιακή προσέγγιση, να εισέλθει στη γερμανική αγορά με τον καλύτερο τρόπο. Η εκδήλωση θα κλείσει με ένα Networking και θα προσφέρει στο σύνολο πολλές ευκαιρίες για ατομικές συζητήσεις και δικτύωση. Το workshop θα διεξαχθεί στην ελληνική γλώσσα. Η εκδήλωση προσφέρεται δωρεάν στα μέλη του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου».