-Ο Λουντοβίκ έμεινε στην ιστορία ως ο δήμαρχος που εγκατέλειψε το ανοιχτό κολυμβητήριο και (παραλίγο) θα έκλεινε το καινούργιο κολυμβητήριο στο Περιγιάλι!
-Ο Θίοντορ θέλει να προχωρήσει ένα παραπέρα! Θέλει να δώσει το ανοιχτό κολυμβητήριο στον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας, για να «παζαρέψει» την παραχώρηση της ακτής Καλαμίτσα στον Δήμο Καβάλας! Είπε, τελευταία, πως θα έχει ο Δήμος ένα ποσοστό στην συνεκμετάλλευση της χερσαίας ζώνης, όταν γίνει η επένδυση μπροστά από το κολυμβητήριο και το πάρκο Φαλήρου, δηλαδή η μαρίνα για τα τουριστικά σκάφη. Μακάρι να γίνει η μαρίνα των τουριστικών σκαφών. Αλλά δεν θα περιληφθεί στην χερσαία ζώνη της, ούτε το ανοιχτό κολυμβητήριο, ούτε το πάρκο Φαλήρου.
-Σε ένα παλιότερο επιχειρησιακό σχέδιο, master plan ελληνιστί, του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, το οποίο αλίευσα στο διαδίκτυο, έγραφε για την ιστορία του λιμανιού «απόστολος Παύλος» ότι: «Στην νέα ελεύθερη έκταση που δημιουργήθηκε με επίχωση της θάλασσας από το Λιμενικό Ταμείο, την δεκαετία του 1950, αναπτύχθηκαν τέσσερις πόλοι: το Διοικητήριο, το αρχαιολογικό μουσείο, το κολυμβητήριο, αθλητικό κέντρο και ανοικτός παιδότοπος (σ.σ. δηλαδή το πάρκο Φαλήρου».
-Ο Θίοντορ νομίζει πως απευθύνεται σε αφελείς πολίτες, λέγοντας ότι ο Δήμος Καβάλας θα παραχωρήσει το ανοιχτό κολυμβητήριο και θα έχει ποσοστό συνεκμετάλλευσης όταν κατασκευαστεί η μαρίνα των τουριστικών σκαφών. Το ανοιχτό κολυμβητήριο κατασκευάστηκε από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και παραχωρήθηκε στον Δήμο, για να «στεγάσει» τα ναυταθλητικά σωματεία της πόλης, τα οποία χρησιμοποιούσαν έως τότε το λιμάνι για τις δραστηριότητες τους! Το κολυμβητήριο δεν παραχωρείται και δεν αλλάζει η χρήση του. Τελεία και παύλα!
-Αυτό που λέω εγώ στον Θίοντορ, είναι ότι πρέπει να φύγει ο Οργανισμός Λιμένα, μαζί με το Τελωνείο, μέσα από την πόλη. Όλο το παραλιακό μέτωπο, από την Νέα Καρβάλη μέχρι το Παληό Τσιφλίκι, περιλαμβανομένου και του λιμανιού «απόστολος Παύλος», πρέπει να περάσει στην διαχείριση του Δημοτικού Λιμενικού Γραφείου, το οποίο καθυστερεί να ιδρύσει ο Θίοντορ.
-Δεν γίνεται να διαφεντεύει όλο το «φιλέτο» της Καβάλας, το παραλιακό μέτωπο, το ΤΑΙΠΕΔ ελέγχοντας τον Οργανισμό Λιμένα. Είναι αρκετό το λιμάνι «Φίλιππος Β». Με μία υπο-παραχώρηση, για 40 χρόνια, το ελληνικό δημόσιο θα εισπράξει 34 εκατομμύρια ευρώ! Με μία ακόμα (υπο-παραχώρηση), μπορεί να εισπράξει περισσότερα μύρια.
-Υ.Γ. Γιατί ο Δήμος Καβάλας να έχει ένα (μικρό) ποσοστό στην συνεκμετάλλευση της χερσαίας ζώνης της μαρίνας τουριστικών σκαφών, Θίοντορ καρντάσι και να μην έχει το 100% της εκμετάλλευσης, με το Δημοτικό Λιμενικό Γραφείο του;