Χρειάζεται να προσέχετε όταν κλείνετε δωμάτια ξενοδοχείων στην Ελλάδα, γιατί μπορούν να σας συμβούν όσα συνέβησαν σε φίλο και αναγνώστη της εφημερίδας μας. Υπήρχε μια προσφορά για μια σουίτα παραλιακού ξενοδοχείου σε νησί της χώρας, για ένα τριήμερα μέσα στον δεκαπενταύγουστο και έκλεισε κανονικά με την πιστωτική του κάρτα. Του τηλεφώνησαν λίγες μέρες μετά από το ξενοδοχείο και τον παρακάλεσαν να δεχθεί να μεταφερθεί η κράτηση για κανονικό δωμάτιο, μια και προέκυψε πελάτης που ήθελε την σουίτα για 15 μέρες.

Ο φίλος δέχθηκε την μεταφορά κατανοώντας τον επιχειρηματία του ξενοδοχείου. Λίγες μέρες μετά, του τηλεφώνησε πάλι ο ξενοδόχος και του ζήτησε να μεταφερθεί σε άλλο ξενοδοχείο, πιο μεσόγειο αυτή τη φορά, αλλά εκείνος δεν δέχθηκε. Απευθύνθηκε στο σάιτ μέσω του οποίου έκανε την κράτηση, αλλά δεν υπήρχε (δυο φορές) διαθέσιμος υπάλληλος να του μιλήσει στα ελληνικά.

Έστειλε τελικά e-mail στο οποίο ανέφερε τα περιστατικά. Του απάντησαν δυο μέρες μετά, παρακαλώντας τον να δεχθεί την αλλαγή που του πρότεινε ο ξενοδόχος και ότι μετά τις διακοπές του, να προσκομίσει τις αποδείξει και αυτοί θα του πλήρωναν τη οικονομική διαφορά. Με άλλο e-mail, αρνήθηκε και ακόμη δεν υπήρξε οριστική και ικανοποιητική απάντηση, λίγες μόνο μέρες πριν την αναχώρησή του. Γι αυτό σας λέμε, να προσέχετε!!!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ