-Ο αντιπεριφερειάρχης ενέργειας, περιβάλλοντος και μεταφορών, Χρήστος Γάκης, ανακοίνωσε ότι επίκειται η λύση στο πρόβλημα του ελέγχου των τρίκυκλων και τετράκυκλων οχημάτων στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. «Έγινε επαφή με το δημόσιο Κ.Τ.Ε.Ο. στην Δράμα, όπου η Περιφέρεια προχωράει το επόμενο διάστημα σε ειδικούς διαδρόμους, για να ελέγχονται και τα οχήματα αυτά», είπε και πρόσθεσε ότι τους θερινούς μήνες κυκλοφορούν αρκετά τέτοια οχήματα στον Νομό Καβάλας, επειδή είναι τουριστική περιοχή. Γιατί, λοιπόν, δεν λειτουργεί το δημόσιο Κ.Τ.Ε.Ο. στα Αμισιανά, για να ελέγχονται τεχνικά οι συγκεκριμένοι τύποι οχημάτων, καθώς και τα βαρέα οχήματα; Θα παραμείνει κλειστό το Κ.Τ.Ε.Ο. της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας;

-Χρήστο, καρντάσι, η Περιφέρεια πρέπει να αναβαθμίσει τα δημόσια Κ.Τ.Ε.Ο., τα οποία υποβαθμίστηκαν μετά από την λειτουργία των ιδιωτικών Κέντρων. Αντί να κατασκευάσουν ειδικές γραμμές και τα ιδιωτικά Κ.Τ.Ε.Ο. για τα τρίκυκλα και τα τετράκυκλα οχήματα, να αναλάβουν τον έλεγχο τους αποκλειστικά τα δημόσια Κ.Τ.Ε.Α. Αφού πρόκειται για οχήματα με ειδική άδεια. Τα ιδιωτικά Κ.Τ.Ε.Ο. έχουν «βολευτεί» με τα αυτοκίνητα και τις δίκυκλες μοτοσυκλέτες.

-Ο Θίοντορ είπε, στην βράβευση των αθλητριών του «Φίλιππου» Καβάλας που διακρίθηκαν στον στίβο, ότι η μελέτη για την αντικατάσταση του ταρτάν στο στάδιο «Ανθή Καραγιάννη» είναι έτοιμη. Θα παραδώσει μία ακόμα μελέτη στον επόμενο δήμαρχο. Γιατί δεν πιστεύω ότι θα προλάβει να αντικαταστήσει το ταρτάν μέσα στο 2023. Η επίδοση, πάντως, είναι αξιοσημείωτη. Χρειάστηκε μία δημοτική θητεία τεσσάρων ετών, για να ετοιμαστεί μόνο η μελέτη για την αντικατάσταση του ταρτάν! Ευελπιστώ πως δεν θα χρειαστεί μία ακόμα δημοτική περίοδος, για να γίνει το έργο. Αλίμονο μας! Γι’ αυτό οι αγώνες στίβου μεταφέρθηκαν στο στάδιο της Ελευθερούπολης.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ