-Αν σκεφτούμε, καρντάσια, ότι στην οδό Ερυθρού Σταυρού υπάρχουν δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας και ότι η μισή λωρίδα από την πλευρά των ξενοδοχείων (ρεύμα εξόδου), είναι σχεδόν πάντα κατειλημμένη από σταθμευμένα αυτοκίνητα, ή και τουριστικά λεωφορεία το καλοκαίρι, ενώ η κίνηση οχημάτων στο (παράλληλο) τμήμα της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου που μονοδρομήθηκε, από το Φάληρο μέχρι την οδό Δαγκλή, είναι περιορισμένη, έχω έντονο προβληματισμό για την εφαρμογή του μέτρου στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου. Όχι για την μονοδρόμηση, αλλά για την κατεύθυνση που κινούνται τα οχήματα.
-Κατά την άποψη μου, πριν αποφασίσει ο Δήμος Καβάλας για την φορά της μονοδρόμησης, έπρεπε να δοκιμαστούν και οι δύο κατευθύνσεις για μερικούς μήνες, ώστε να φανούν στην πράξη τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα. Υπό την πίεση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, ωστόσο, υιοθετήθηκε η σημερινή φορά, η οποία, κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν εξυπηρετεί τον στόχο, που είναι να «αδειάζει» γρήγορα από τα οχήματα το κέντρο της πόλης κάθε μεσημέρι, όταν κλείνουν οι Υπηρεσίες και τα εμπορικά καταστήματα.
-Από τότε που μονοδρομήθηκε η οδός Βενιζέλου, από το Φάληρο μέχρι την οδό Δαγκλή, οι λωρίδες που είναι διαθέσιμες για την έξοδο των οχημάτων από το κέντρο της πόλης είναι μία και μισή! Ενώ, τα οχήματα εισέρχονται από τρεις λωρίδες, τις δύο στην οδό Ερυθρού Σταυρού και το τμήμα μονόδρομου στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου.
-Είναι ενοχλητικό να γίνονται αλλαγές στην κυκλοφορία των οχημάτων και των πεζών, αλλά θα τολμήσω να ζητήσω από την δημοτική Αρχή του Δήμου Καβάλας και την διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, να δοκιμάσουν για μία μικρή περίοδο, το καλοκαίρι του 2023 για παράδειγμα, την αντίθετη φορά στο τμήμα της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου που μονοδρομήθηκε, για να δούμε εάν θα αλλάξει και πως (θετικά, ή αρνητικά) την κίνηση στην παράλληλη οδό Ερυθρού Σταυρού. Για να έχουμε πιο ολοκληρωμένη την (μεγάλη) εικόνα.
Για μένα κακώς μονοδρομηθηκε η Βενιζέλου. Από την στιγμή που έχεις μόνο δύο δρόμους από τα δυτικά με αμφίδρομη κατεύθυνση από κ προς το κέντρο δεν μπορείς να μονοδρομεις τον έναν κ να διοχετευεις όλη την κίνηση στον άλλον που παρεμπιπτόντως έχει κ λαϊκή κάθε Σάββατο. Έλεος στην καημένη την Ερυθρού που της μικρυναν κ τα πεζοδρόμια κ προκοπή δεν είδε. Τώρα το κακό έγινε. Με τα τωρινά δεδομένα συμφωνώ με το άρθρο πρέπει να αλλάξει η κατεύθυνση της Βενιζέλου κ να γίνει έξοδος από το κέντρο. Δεν είναι δυνατόν στην μιάμιση λουρίδα εξόδου της Ερυθρού να στοιβάζονται τα τουριστικά των ξενοδοχείων, τα υπεραστικά που ούτως ή άλλως περναγανε από εκεί χρόνια τώρα μαζί με τα αστικά κ τον κόσμο που είναι αναγκασμένος να περιμένει κ αυτός στην Ερυθρού. Οπότε συνοψιζοντας αλλαγή κατεύθυνσης στην Βενιζέλου, με τα αστικά να διοχετεονται με πορεία προς τα έξω κ θα υπάρξει μια αποσυμφόρηση στο ρεύμα εξόδου της Ερυθρού. Στο ρεύμα εισόδου της Ερυθρού στο οποίο θα πάνε τα αστικά δεν θα υπάρχει πρόβλημα γιατί πάντα δούλευαν κ οι δύο λωρίδες. Το μη χειρων βέλτιστο.
Σωστη παρατηρηση. Αλλα οχι δοκιμαστικα, μονιμα. Αυτη τη στιγμη η ΚΑΒΑΛΑ στα δυτικα εχει 3 εισοδους (Βεν+2Ερυθρου) και 0,5 εξοδοι ειδικα το καλοκαιρι (το ενα ρευμα οπως ειπωθηκε στο αρθρο ειναι τα παρκαρισμενα και τα λεωφορεια των ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ που φορ- ξεφορτωνουν) και το αλλο το 0,5 ειναι οι στασεις των Αστικων. Κανονικα απο ΩΚΕΑΝΙΣ μεχρι ΦΑΛΗΡΟ καμμια σταση ΑΣΤΙΚΟΥ. ΚΗΠΟΣ και μετα η 7ης η Ραψανη.
Η φωτοσημαναση ΔΑΓΚΛΗ με Βεν + Ερυρ χειροτερευει τα χειριστα. Και οταν φθανει κανεις στο Φαληρο το 0,5-2 λωριδες γινεται 3-4 (Βεν, 7ης, ΧρυΣμ). Και το αλλο μποτιλιαρισμα ειναι κατω απο τον Πυθαγορα οι 2 γινονται 1. Αν πιασεις την Βενιζελου μετα τις 3 και πεσεις σε συνδυασμο σκουπιδιαρικου + ΚΤΕΛ την εβαψες. Απο τις 10 το πρωι μεχρι τις 3 το απογευμα στην ανοδο της Ερυθρου η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ πρεπει να γραφει ο,τι δεν κινειται και ειδικα τουριστικα και επιχειρησεων.