Συζήτηση έγινε προχθές, στην Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Καβάλας, αναφορικά με τον Προϋπολογισμό του σχεδίου τουριστικής προβολής, και ένταση προκλήθηκε όταν ο εκπρόσωπος της παράταξης «ο Τόπος της Ζωής μας», διαφώνησε με το ύψος και την κατανομή της δαπάνης. Όταν ο διευθυντής της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ Στράτος Μαρουλάς, δήλωσε ότι η επισκεψιμότητα αυξήθηκε εμφανώς από το 2014 μέχρι σήμερα, ο εκπρόσωπος των ξενοδόχων απάντησε ότι ναι μεν αυξήθηκε, αλλά μειώθηκε ο χρόνος παραμονής στα ξενοδοχεία της Καβάλας.
Πρόσθεσε, ότι δεν είναι δυνατόν να έρθει κάποιος επιχειρηματίας να επενδύσει τουριστικά σε μια περιοχή που έχει πληρότητα τους τρεις μόνο καλοκαιρινούς μήνες, αλλά στην υπόλοιπη περίοδο κάτω του 40%. Κι αυτό, ήταν απάντηση και στην Πρόεδρο κ. Ιωσηφίδου, η οποία είχε δηλώσει ότι οι κλίνες στην Καβάλα, είναι λίγες, δηλαδή περίπου 2.500 συνολικά. Το ζήτημα μας προβλημάτισε και το σχολιάζουμε. Τα ποσοστά πληρότητας, των ξενοδοχείων, από ποιόν επίσημο (αντικειμενικό) φορέα προέρχονται;
Γνωρίζουμε, ότι και σε πολλές άλλες περιπτώσεις οι πληρότητες των ξενοδοχείων είναι πολύ υψηλές, όπως π.χ. στην περίοδο του διαγωνισμού σκάκι, στις περιόδους των δυο μεγάλων γιορτών των μουσουλμάνων, του Καρναβαλιού της Ξάνθης, στην περίοδο της Ονειρούπολης, την περίοδο του Πάσχα και των Χριστουγέννων, των διαφόρων αθλητικών (που είναι αλματωδώς αυξάνουσες) και πολιτιστικών διοργανώσεων. Απορρίπτουμε αυτό που έλεγε κάποιος ασχολούμενος με τον τουρισμό, ότι οι ξενοδόχοι επίτηδες διαρρέουν ότι υπάρχουν μικρές πληρότητες, για να μην έρθουν άλλοι επενδυτές και μπουν σφήνα στον ανταγωνισμό.
Ωστόσο, θα πρέπει να ρωτήσουμε, αν και οι ίδιοι οι ξενοδόχοι συμμετέχουν ενεργά στην γενικότερη προβολή του τόπου μας, ή το ενδιαφέρον τους αυτό περιορίζεται σε συνεργασίες μόνο με τουρ οπερέιτορς για την προσέλκυση τουριστών στην δική τους μόνο μονάδα. Να μας απαντήσουν, αν όλες οι τουριστικές μονάδες, είναι ανάλογα ελκυστικές για τον υψηλού εισοδήματος, επισκέπτη, ή αν οι περισσότερες χρειάζονται γενικό εκσυγχρονισμό. Μήπως δηλαδή, οι λιγότερες ημέρες παραμονής των επισκεπτών, έχει να κάνει με την ποιότητα, ή ακόμη και με τις τιμές;;;