- Στην περίπτωση της νέας αναφοράς της διοίκησης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης ταιριάζει γάντι η λαϊκή παροιμία: «Εκεί μας χρωστούσαν (μία εξήγηση), μας παίρνουν και το βόδι (τον σχεδιασμό της τουριστικής προβολής)»!
- Η Περιφέρεια Α.Μ.-Θ., αναφέρει η ανακοίνωση έχει τη δική της στρατηγική τουριστικής προβολής, η οποία έχει… πιο γενικό προσανατολισμό. Η στρατηγική των Δήμων λειτουργεί συμπληρωματικά και εξειδικεύεται στα σημεία που κρίνει κάθε Δήμος ξεχωριστά. Δηλαδή, καρντάσια, όπου λαλούν πολλά κοκόρια αργεί να ξημερώσει.
- Από αυτή την άποψη και από τα σημεία που θεωρεί ως άξια τουριστικής προβολής, μπορεί να αντιληφθεί κάποιος, ότι η διοίκηση της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ. τελεί υπό μεγάλη σύγχυση.
- Καταρχάς, τον πρώτο λόγο στην τουριστική προβολή πρέπει να έχουν οι Δήμοι, που γνωρίζουν πολύ καλύτερα τα «δυνατά χαρτιά» του τόπου τους και αυτά προσπαθούν να προβάλλουν με στοχευμένο τρόπο. Δεν είναι δυνατόν να αξιολογεί η διοίκηση της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ., η κοινοπραξία εταιρειών του αγωγού T.A.P., ή ένα τηλεοπτικό δίκτυο, ποιο σημείο ενός τόπου είναι περισσότερο, ή λιγότερο, σημαντικό τουριστικά. Ο ρόλος της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ., είναι να αναδεικνύει τα σημεία που θέλουν να προβάλλουν οι Δήμοι. Έρχεται, δηλαδή, να συνεπικουρήσει εκεί που δεν μπορούν οι Δήμοι να απευθυνθούν, όπως π.χ. σε ένα διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο. Άρα, η στρατηγική της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ. πρέπει να είναι συμπληρωματική αυτής των Δήμων.
- Όσον αφορά το σχόλιο περί απαράδεκτου παιχνιδιού τοπικιστικής μικροπολιτικής, οι διοικούντες την Περιφέρεια Α.Μ.-Θ. «κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια». Διότι, δεν γίνεται σε ένα 4λεπτο video, τα 3,5 λεπτά να αναφέρονται στη (Δυτική) Θράκη! Θα έχω άδικο εάν υποστηρίξω, ότι η Περιφέρεια Α.Μ.-Θ. έχει αναλάβει να καλύψει την απουσία στρατηγικής τουριστικής προβολής των Δήμων της Θράκης;
Ο Κ-ΤΥΠΟΣ χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη και ταχύτερη περιήγησή σας. Με την πρόσβαση σας στο k-tipos.gr αποδέχεστε την χρήση.OKΠερισσότερα