Ένα από τα μεγάλα προβλήματα που έχει η πόλη της Καβάλας, είναι η άναρχη δόμηση, η οποία συντελέστηκε στην διάρκεια των χρόνων και πολλοί δρόμοι της είναι στενοί και δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τις σύγχρονες ανάγκες. Γι’ αυτό, διαχρονικά οι Δήμαρχοι προσπαθούν, με κάθε ευκαιρία να κάνουν διάνοιξη δρόμων. Αυτό, όμως, που συμβαίνει τις μέρες αυτές στο τέλος της οδού Κολοκοτρώνη, στην κατασκευή του Μεντρεσέ, νομίζουμε ότι είναι στην αντίθετη ακριβώς κατεύθυνση.

Αναρωτιόμαστε αν ο πρώην Αντιδήμαρχος Θόδωρος Μουριάδης που είχε την ευθύνη των σχεδίων του Μεντρεσέ, είχε εντοπίσει το ζήτημα αυτό και το ενέκρινε, ή ήταν μια ακόμη αβλεψία του. Ο σημερινός Αντιδήμαρχος Φίλιππος Φιλιππίδης δεν το είδε; Από προχθές ο εργολάβος κατασκευάζει ένα τοιχίο που βγαίνει ενάμισι μέτρο μέσα στον ήδη στενό δρόμο, όπου προφανώς πρόκειται να κατασκευαστεί περικαλλής είσοδος στον Μεντρεσέ. Είναι δυνατόν, να σχεδιάζεται περιορισμός, (για οποιονδήποτε λόγο) ενός τόσο στενού δρόμου και να κατασκευάζεται τοιχίο ύψους ενός μέτρου περίπου και μήκους περίπου δέκα μέτρων;;;

Θα πει, ίσως κάποιος, ότι μέχρι προχθές απέναντι στάθμευαν αυτοκίνητα. Από δω και πέρα δεν θα σταθμεύουν. Σωστό. Το ζήτημα όμως, δεν είναι μόνο η στενότητα του δρόμου, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα του συγκεκριμένου σημείου είναι η στροφή για την έξοδο από την Καμάρα. Ο δρόμος, δεν είναι σε ευθεία με την Καμάρα και για μεγάλα οχήματα χρειάζεται να υπάρχει χώρος στο αριστερό μέρος του οχήματος που βγαίνει από την Κολοκοτρώνη.

Πάντα λέγαμε, ότι κανονικά θα έπρεπε να γκρεμιστεί ο εξωτερικός τοίχος του Μεντρεσέ που κρατήθηκε για να υπάρξει η κυκλοφοριακή άνεση στο σημείο αυτό. Το «τζιμάνι» ο μελετητής αδιαφόρησε για την ανάγκη αυτή και έκανε ακριβώς το αντίθετο. Έκτισε τοιχίο μέσα στον δρόμο. Από πού πήρε το πτυχίο του αυτός ο απίστευτος μελετητής;;; Επισημάναμε κι άλλες τέτοιες χοντράδες του μελετητή και του κατασκευαστεί, τις οποίες θα σχολιάσουμε τις επόμενες μέρες.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ