-Πόσο καιρό χρειάζεται η «Εγνατία Οδόας Α.Ε.», για να αξιολογήσει τα δείγματα που πήρε από την γέφυρα στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού, απέναντι από το παλιό νοσοκομείο, ώστε να ανακοινώσει το πόρισμα σχετικά με την στατική επάρκεια της γέφυρας; Υπάρχει, άραγε, τέτοια υποστελέχωση στην εταιρεία, που αδυνατεί να βγάλει ένα πόρισμα για την στατικότητα μιας γέφυρας;
-Μπορεί να αποκαταστάθηκε η διπλή κυκλοφορία των οχημάτων, μετά την διαπλάτυνση του παλιού δρόμου, ωστόσο η εικόνα της «μισοκατεστραμμένης» γέφυρας, είναι πολύ ενοχλητική και ελλοχεύει τον κίνδυνο σοβαρού ατυχήματος. Ποιος μπορεί να ελέγξει την πρόσβαση τυχόν περίεργων ατόμων στο τμήμα του καταστρώματος που υποχώρησε; Και ποιος θα φέρει την ευθύνη για τυχόν δυσάρεστο περιστατικό;
-Θέλω να πιστεύω ότι, η γέφυρα δεν θα γίνει το ίδιο μνημείο αδιαφορίας και ανικανότητας τολμώ να πω, που έγινε ο περιφραγμένος φάρος στο άκρο της χερσονήσου της Παναγίας, που βρίσκεται, μάλιστα, μέσα στην αυλή δημοτικού σχολείου! Πόσα χρόνια πέρασαν με την πρόχειρη περίφραξη στον φάρο;
-Γιατί δεν «απαγκιστρώνεται», επιτέλους, η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» από την γέφυρα, για να ασχοληθεί με το μείζον έργο της περιμετρικής οδού της Καβάλας, το οποίο θα δώσει μεγάλη «ανάσα» στο κυκλοφοριακό της πόλης και μία εναλλακτική λύση αν κλείσει, για κάποιο λόγο, η Εγνατία οδός; Αντί να προτάξει το έργο αυτό, η διοίκηση της «Εγνατίας Οδού Α.Ε.» ασχολείται με τους πλευρικούς σταθμούς διοδίων!
-Υπήρχαν έτοιμες μελέτες για τις προτεινόμενες χαράξεις, αλλά αποφάσισαν να αρχίσουν από το μηδέν! Εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση σταματήσει την χρηματοδότηση οδικών έργων, θα βρει το ελληνικό κράτος και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης τα χρήματα, για να υλοποιήσει το συγκεκριμένο έργο;
-Όσον αφορά την γέφυρα, που κατασκευάστηκε στην ζώνη αιγιαλού και εκτός σχεδίου πόλεως, είναι ευκαιρία να κατεδαφιστεί.