Είχαμε δώσει πολύ μεγάλη μάχη από την εφημερίδα αυτή, τότε που η ΔΕΗ είχε αποφασίσει να διακόψει τη λειτουργία των γραφείων της στο νησί της Θάσου, γιατί γνωρίζαμε ότι τα προβλήματα που θα προκύψουν θα είναι πολλά και τεράστια και ότι θα ταλαιπωρηθούν ακόμη περισσότερο οι κάτοικοι του νησιού, κάθε φορά που θα προκύπτουν ζητήματα με τη ΔΕΗ. Ακόμη και για μια νέα σύνδεση, ή διακοπή της σύνδεσης, ή οποιαδήποτε άλλη δουλειά, οι Θάσιοι είναι υποχρεωμένοι να πηγαίνουν στην Καβάλα, ή να περιμένουν να λύσουν το πρόβλημά τους κάποια Πέμπτη, αφού μόνο μια μέρα την εβδομάδα λειτουργεί η ΔΕΗ στο νησί της Θάσου.
Στο ζήτημα των διακοπών ρεύματος και επανασυνδέσεων, εδώ και ένα χρόνο, δεν υπήρχε πρόβλημα, δεδομένου, ότι λόγω των περσινών πυρκαγιών στο νησί, είχε δοθεί εντολή να μην γίνονται διακοπές ρεύματος λόγω χρέους. Η περίοδος χάριτος, όμως τελείωσε, και τον τελευταίο μήνα η ΔΕΗ, έδωσε εντολή στην ΔΕΔΔΥΕ να πάει στο νησί και να κάνει 350 διακοπές ηλεκτρικών παροχών. Από δω ξεκινάει η οδύσσεια των άτυχων αυτών πελατών της ΔΕΗ, δεδομένου ότι για να γίνει η επανασύνδεση, θα πρέπει να πάνε στην Καβάλα, να τακτοποιήσουν τον λογαριασμό τους και τότε να δώσει εντολή στην ΔΕΔΔΥΕ, να εκτελέσει την επανασύνδεση, ή να περιμένουν μέχρι την επόμενη Πέμπτη που θα λειτουργήσουν τα γραφεία της Θάσου.
Ωστόσο, μπορεί η ΔΕΔΔΥΕ να υποστηρίζει σε ανακοίνωσή της ότι «οι εντολές επανασύνδεσης, που εκδόθηκαν μέσω μηχανογραφικού συστήματος, εκτελέστηκαν άμεσα», δεν γνωρίζουμε πόσο χρόνο πρέπει να περάσει το κάθε νοικοκυριό απ’ αυτά χωρίς ρεύμα, μέχρι να επιτευχθεί αυτό το «άμεσα». Να σημειωθεί, πως ούτε η ΔΕΔΔΥΕ διαθέτει συνεργείο που να παραμένει μόνιμα στο νησί, οπότε, εμείς, αυτό το «άμεσα», το εκτιμούμε από δυο μέχρι και πέντε ημέρες… Μόνο όσοι για κάποιο λόγο, έμειναν κάποτε χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα, έστω για ένα 24ωρο, μπορούν να καταλάβουν τι σημαίνει αυτό για ένα νοικοκυριό ή μια επιχείρηση…