-Πότε θα βρει η Καβάλα την «ταυτότητα» της; Το καλοκαίρι του 2024, όπως είπε η διευθύντρια τουρισμού του Δήμου Καβάλας, Κορίνα Γανίτου, υπογράφηκε η σύμβαση για να γίνουν κάποιες μελέτες, με σκοπό να αναδειχτεί η Καβάλα μεσογειακό «ορόσημο» τουριστικού, ερευνητικού και επιχειρηματικού ενδιαφέροντος. Η σύμβαση περιλαμβάνει τρία υπο-έργα, για να κατακτηθεί το σχέδιο marketing της πόλης.

-Πόσα χρήματα δαπανήθηκαν και θα δαπανηθούν, ακόμα, ώστε να αποκτήσει η Καβάλα ένα σχέδιο marketing και μία «ταυτότητα»; Λεφτά υπάρχουν. Μυαλό δεν υπάρχει! Έγιναν διαβουλεύσεις, συνεδριάσεις επιτροπών, μελέτες. Από αυτές, έπρεπε να υπάρχουν τόμοι με τα συμπεράσματα και τις προτάσεις. Γιατί δεν αξιοποιήθηκε η δουλειά που έγινε από πολλούς ανθρώπους;

-Βρήκαν, τα καρντάσια της διοίκησης του Δήμου Καβάλας, ένα πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από το Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και θα πάρουν χρήματα για να κάνουν μελέτες με σκοπό ένα ολοκληρωμένο σχέδιο marketing. Και επειδή ο Δήμος Καβάλας δεν έχει, πια, την «Δημωφέλεια», τα χρήματα θα πάρει ανάδοχος εταιρεία. Ποιο θα είναι το αποτέλεσμα; Η ανάδοχος εταιρεία θα παραδώσει το σχέδιο marketing, θα εισπράξει το «παραδάκι» και το σχέδιο θα μείνει στα χαρτιά! Μέχρι να βρεθεί το επόμενο χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα, για να γίνει το επικαιροποιημένο σχέδιο marketing!

-Αναρωτιέμαι, καρντάσια, ποιο σχέδιο marketing στην σειρά θα ετοιμάσει η ανάδοχος εταιρεία, με την οποία υπέγραψε σύμβαση ο Δήμος Καβάλας το περασμένο καλοκαίρι; Με τα προηγούμενα σχέδια marketing, ο στόχος ήταν να γίνει η Καβάλα βαλκανικό «ορόσημο» τουριστικού, ερευνητικού και επιχειρηματικού ενδιαφέροντος. Το πετύχαμε και προχωράμε για το μεσογειακό «ορόσημο». Και εις ανώτερα, για το ευρωπαϊκό και μετά το παγκόσμιο «ορόσημο»!

-Τελικά, ποια είναι η τουριστική ταυτότητα της Καβάλας; Ποιο είναι το χαρακτηριστικό, ή τα χαρακτηριστικά, που διακρίνουν το τοπικό τουριστικό προϊόν, σε σύγκριση με το τουριστικό προϊόν της Θάσου, για παράδειγμα και των άλλων γειτονικών και ελληνικών προορισμών; Κάθε δημοτική Αρχή, δήμαρχος και αντιδήμαρχος, θέλουν να κάνουν το δικό τους σχέδιο marketing για τον τουρισμό. Τα σχέδια των προηγούμενων είναι αποτυχημένα, ή ξεπερασμένα. Αλλά, πάντα, το νέο σχέδιο είναι αντιγραφή του προηγούμενου!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ