-Άκουσα τον Καβαλάρχη, σε συνέντευξη που έδωσε σε ραδιοφωνικό σταθμό, να λέει ότι, ο ιδιώτης που θα προκύψει από τον διεθνή διαγωνισμό για την υπο-παραχώρηση δραστηριοτήτων στο λιμάνι «Φίλιππος Β», θα αποφασίσει ποιες δραστηριότητες θα αναπτύξει στην χερσαία ζώνη του λιμανιού και ειδικότερα στην επέκταση του κρηπιδώματος.

-Υποθέτω ότι ξεπεράστηκε το ζήτημα της ένταξης της «νέας γης», μετά το έργο επέκτασης του κρηπιδώματος, στην χερσαία ζώνη του λιμανιού. Διότι, αν η έκταση που δημιουργήθηκε μετά την επέκταση του κρηπιδώματος δεν είναι χαρακτηρισμένη χερσαία ζώνη λιμανιού, δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να παραχωρηθεί στον «εκλεκτό» επενδυτή, για να ασκήσει τις δραστηριότητες που θέλει.

-Έως σήμερα, δεν άκουσα, ούτε διάβασα, σε κάποια ανακοίνωση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, ή του Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ., ή του αρμόδιου Υπουργείου, ότι το συγκεκριμένο ζήτημα τακτοποιήθηκε και η «νέα γη» θεωρείται χερσαία ζώνη του λιμανιού «Φίλιππος Β».

-Επίσης, σύμφωνα με νόμο που νομοθέτησε η κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΑΝ.ΕΛ. το έτος 2019, το μοντέλο της υπο-παραχώρησης αφορά στο δικαίωμα χρήσης, λειτουργίας και εκμετάλλευσης ενός σταθμού πολλαπλών χρήσεων σε τμήμα του λιμανιού. Υπάρχει όρος στον διαγωνισμό, ότι ο επενδυτής θα αναλάβει να κατασκευάσει και το κτήριο για την στέγαση του Τελωνείου Καβάλας; Γιατί ένας ιδιώτης οφείλει να κατασκευάσει μία υποδομή στην οποία θα στεγαστεί Υπηρεσία του ελληνικού Δημοσίου;

-Δεν θα έπρεπε μετά την επέκταση του κρηπιδώματος, να ακολουθήσει η β΄ φάση του έργου, για την κατασκευή των απαραίτητων για την λειτουργία του λιμανιού εγκαταστάσεων στην χερσαία ζώνη, μεταξύ αυτών και του καινούργιου τελωνειακού κτηρίου; Θα συνεχίσει το έργο το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ., ή μήπως ασχολείται μόνο με τον διεθνή διαγωνισμό; Θα αναλάβει την πρωτοβουλία ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας, ή μήπως ενδιαφέρεται μόνο για τις αναπλάσεις στο λιμάνι «απόστολος Παύλος»; Πως θα λειτουργεί το εμπορικό λιμάνι, μετά την υπο-παραχώρηση, χωρίς Τελωνειακό κτήριο;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ