Πενήντα χιλιάδες επισκέπτες στο φρούριο της Καβάλας το 2018! Τι λέτε καρντάσια; Που να ήταν μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO, θα «έσπαγε» ρεκόρ στα εισιτήρια κάθε χρόνο.
Πάντως, το μνημείο που φωτογραφίζουν περισσότερο οι επισκέπτες στην πόλη, είναι, αναμφίβολα, οι Καμάρες. Έτσι όπως δεσπόζει στο τέλος της οδού Κουντουριώτη, μαγνητίζει τα βλέμματα των διερχόμενων οδηγών και πεζών.
Δεν θα εκπλαγώ, επίσης, αν την ερχόμενη τουριστική περίοδο, οι επισκέπτες θα πηγαίνουν στο Καρνάγιο, για να φωτογραφίζουν το τμήμα της γέφυρας που υποχώρησε. Έπρεπε να αφήσουν εκεί το γερανοφόρο όχημα, για να είναι πιο εντυπωσιακό το «ντεκόρ» της φωτογράφισης! Ακόμα μία «τουριστική ατραξιόν» για την πόλη.
Ο Θόδωρος Μαρκόπουλος δήλωσε ότι η γέφυρα δεν είναι τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου. Λίγες ώρες μετά τη ζημιά, επίσης, δήλωσε ότι η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, δεν είναι αρμόδια για τη συντήρηση της γέφυρας. Έχει ένα άγχος ο Θόδωρος, να ρίξει το μπαλάκι κάπου αλλού.
Προέχει, είπε, η γρήγορη αποκατάσταση του προβλήματος, ώστε να κινούνται με ασφάλεια οι οδηγοί και οι πεζοί. Και συγχρόνως, να μη δημιουργηθεί κυκλοφοριακό έμφραγμα, όταν θα αυξηθεί ο αριθμός των οχημάτων το καλοκαίρι.
Ο Μέτιος, καρντάσι Θόδωρε, έχει την ίδια άποψη με τη δική σου; Όσον αφορά την αρμοδιότητα της συντήρησης και αποκατάστασης της ζημιάς; Διακρίνω μία διάσταση απόψεων, η οποία θέλω να πιστεύω πως δεν οφείλεται σε πολιτική διαφορά με τον περιφερειάρχη.
Η υπόθεση πήρε το δρόμο της και τα πορίσματα θα αποκαταστήσουν την τάξη. Εάν η γέφυρα δεν είναι τμήμα εθνικού οδικού δικτύου (σ.σ. αν και ο Δήμος Καβάλας βρήκε έγγραφο που τη χαρακτηρίζει εθνικό δίκτυο Νο2), θα είναι τμήμα επαρχιακού οδικού δικτύου, ή τμήμα δημοτικού οδικού δικτύου. Εκτός σχεδίου πόλεως και στη ζώην του αιγιαλού! Μη μπερδεύετε άλλο τον κόσμο. Ο Δήμος Καβάλας ξεκαθάρισε τη θέση του, αλλά οι υπόλοιποι ψάχνεστε ακόμα.