-Στο επιχειρησιακό σχέδιο ανάπτυξης (master plan) του λιμανιού «απόστολος Παύλος», το οποίο ενέκρινε η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας (Ο.Λ.Κ.) τον Νοέμβριο του 2021, προτεινόταν η κατασκευή τουριστικού λιμένα (μαρίνας) δυτικά του υπήνεμου μόλου του λιμανιού, δηλαδή μπροστά από το πάρκο Φαλήρου. Για την δημιουργία της χερσαίας ζώνης του τουριστικού λιμένα, το επιχειρησιακό σχέδιο ανέφερε τα εξής: «Η χερσαία ζώνη του τουριστικού λιμένα, θα εκτείνεται έμπροσθεν (νοτίως) της παραλιακής οδού Εθνικής Αντιστάσεως και θα περιλαμβάνει τον χερσαίο χώρο στον οποίο χωροθετούνται σήμερα οι υφιστάμενες εγκαταστάσεις του «λούναπαρκ», καθώς και το σύνολο των προτεινόμενων θαλάσσιων προσχώσεων (δυτικά του υπήνεμου μώλου και έμπροσθεν του τμήματος από τον μώλο μέχρι το Φάληρο. Ως εκ τούτου, προτείνεται η μετεγκατάσταση του «λούναπαρκ» σε νέα θέση εκτός της χερσαίας ζώνης της μαρίνας, συγκεκριμένα στα δυτικά του κολυμβητηρίου, έμπροσθεν του πάρκου Φαλήρου. Το πάρκο Φαλήρου και το κολυμβητήριο χωροθετούνται εκτός των ορίων της προτεινόμενης χερσαίας ζώνης του τουριστικού λιμένα».
-Είναι σαφές, δηλαδή, ότι στην χερσαία ζώνη του τουριστικού λιμένα, δεν περιλαμβάνονται το πάρκο Φαλήρου και το ανοιχτό κολυμβητήριο. Κι ας γίνεται δόλια και κρυφή διαπραγμάτευση, μεταξύ των διοικήσεων του Δήμου και του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας, να παραχωρηθεί το ανοιχτό κολυμβητήριο ως «αντάλλαγμα» για την συμφωνία μεταξύ Δήμου Καβάλας και ΕΤ.Α.Δ. (Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου) για την ακτή Καλαμίτσα. Το ΤΑΙΠΕΔ, που έχει την ευθύνη για την εκπόνηση του νέου επιχειρησιακού σχεδίου ανάπτυξης του λιμανιού «απόστολος Παύλος», θέλει να υφαρπάξει το ανοιχτό κολυμβητήριο, προφανώς για να μεγαλώσει την χερσαία ζώνη του τουριστικού λιμένα, ώστε να προσελκύσει ιδιώτη επενδυτή, για την παραχώρηση του συγκεκριμένου τμήματος του παραλιακού μετώπου της πόλης.
-Εμείς είμαστε αντίθετοι στον σχεδιασμό αυτό. Θεωρούμε ότι ο Δήμος Καβάλας πρέπει να επαναλειτουργήσει το ανοιχτό κολυμβητήριο. Και ότι, ο τουριστικός λιμένας μπορεί να κατασκευαστεί εντός της λιμενολεκάνης. Με την επέκταση του υπήνεμου μόλου, μάλιστα, θα είναι προστατευμένος από τον εξωτερικό κυματισμό. Επίσης, με την διαπλάτυνση του υπήνεμου μόλου, θα δημιουργηθεί καινούργιο κρηπίδωμα (σ.σ. συνέχεια του υπάρχοντος) στο οποίο θα κατασκευαστούν οι απαραίτητες κτηριακές εγκαταστάσεις (κτήριο διοίκησης, χώροι υγιεινής, αποθήκη, κ.λπ.), που σε συνδυασμό με τα υπάρχοντα κτίσματα (τα παλιά εντευκτήρια του Ν.Ο.Κ., του Ο.Θ.Α.Κ. και την στέγη των ναυτοπροσκόπων), θα εξυπηρετούν τις ανάγκες του τουριστικού λιμένα. Ο παρακείμενος χώρος στάθμευσης διαθέτει 108 θέσεις, ενώ υπάρχει η δυνατότητα αύξησης των θέσεων, με την μεταφορά του «λούναπαρκ» σε άλλη θέση. Στο τμήμα του οικοπέδου του ανοιχτού κολυμβητηρίου, για παράδειγμα, που βρίσκεται το παλιό γυμναστήριο. Ουσιαστικά, το «λούναπαρκ» θα μετακινηθεί μερικά μέτρα δυτικότερα.
-Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο που εγκρίθηκε τον Νοέμβριο του 2021, ο τουριστικός λιμένας στα δυτικά του υπήνεμου μόλου, θα έχει συνολική έκταση χερσαίας ζώνης 14.180,60 τετραγωνικά μέτρα και θαλάσσιας ζώνης 103.748,20 τετραγωνικά μέτρα, ενώ θα έχει την δυνατότητα φιλοξενίας 185 σκαφών αναψυχής, μήκους έως 20 μέτρα. Κατά την άποψη μας, η Καβάλα δεν χρειάζεται να φιλοξενεί τόσο μεγάλο αριθμό τουριστικών σκαφών μήκους έως 20 μέτρων. Και πενήντα τέτοια σκάφη να φιλοξενεί, είναι σημαντικός αριθμός. Εάν αξιοποιηθεί το κρηπίδωμα μπροστά από την οδό Εθνικής Αντίστασης, μήκους 260 μέτρων, μαζί με το κρηπίδωμα του υπήνεμου μόλου, μήκους 100 μέτρων περίπου, θα δημιουργηθούν αρκετές θέσεις ελλιμενισμού για τα μεσαία και μεγαλύτερα τουριστικά σκάφη.