– Το προβληματικό έργο στο δρόμο από τη συνοικία του Αγίου Λουκά μέχρι το νοσοκομείο Καβάλας συνεχίζεται! Αυτές τις ημέρες γίνονται εργασίες στον κόμβο του Αγίου Λουκά και στο σημείο που συνδέεται ο δρόμος με τον παράδρομο που οδηγεί προς το Ε.Κ.Α.Β. και το κέντρο Προστασίας Παιδιού (Παιδόπολη).
– Στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Καβάλας, ο δημοτικός σύμβουλος, Νίκος Μαυρίδης, αναφέρθηκε στη στενότητα του τμήματος από τον κόμβο Αγίου Λουκά μέχρι το 6ο Γυμνάσιο Καβάλας, ενώ ο συνάδελφος του, Σωτήρης Σωτηριάδης, πρόσθεσε ότι η κλίση του οδοστρώματος στο σημείο της εισόδου και εξόδου προς και από το Ε.Κ.Α.Β., είναι επικίνδυνη για τους οδηγούς και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή για την αποφυγή ατυχήματος.
– Όντως, στο τμήμα που ανέφερε ο Ν. Μαυρίδης, τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας είναι πολύ στενά και μόλις που διέρχεται ένα φορτηγό, ενώ αν ακινητοποιηθεί κάποιο Ι.Χ., ο δρόμος θα κλείσει έως ότου απομακρυνθεί το ακινητοποιημένο όχημα.
– Νομίζουμε, αν και δεν είμαστε μηχανικοί, ότι το πλάτος της διαχωριστικής νησίδας είναι μεγάλο και αυτό δημιουργεί τη στενότητα των ρευμάτων κυκλοφορίας. Ίσως δεν χρειαζόταν να κατασκευαστεί διαχωριστική νησίδα. Ή, αφού κατασκευάστηκε, έπρεπε να γίνει στενότερη.
– Όσον αφορά στην απότομη κλίση του οδοστρώματος στη συμβολή του κεντρικού δρόμου με το δρόμο που συνδέει το Παράρτημα του Ε.Κ.Α.Β. και το Κέντρο Προστασίας Παιδιού, πράγματι είναι ένα θέμα που πρέπει να εξεταστεί και να αντιμετωπιστεί, με κάποιο τρόπο, πριν το έργο τελειώσει και παραδοθεί.
– Το κυριότερο στοιχείο που πρέπει να έχει ένας δρόμος και μάλιστα συχνής κυκλοφορίας, είναι η ασφάλεια για τους οδηγούς και τους πεζούς.
Ο δρόμος διανοίχθηκε και υποτίθεται βελτιώθηκε, για να εξυπηρετεί τους πολίτες που πηγαίνουν προς το νοσοκομείο, αλλά θα γίνει και είσοδος αρκετών οχημάτων προς τις δυτικές συνοικίες της Καβάλας.
– Εάν η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Καβάλας μπορεί να πιέσει τον εργολάβο, ώστε να κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις στα προβλήματα που προαναφέρθηκαν και σε τυχόν άλλες ατέλειες, οφείλει να επιμείνει, γιατί μετά τη λήξη των εργασιών θα είναι δύσκολο και επιπλέον οικονομικό κόστος να αποκατασταθούν οι τεχνικές αστοχίες.
– Τέλος, κατά τη γνώμη μας είναι υπερβολικό το πλάτος του πεζόδρομου στο τμήμα που βρίσκεται ψηλότερα, πλησιέστερα προς το νοσοκομείο. Όσο είναι το πλάτος του πεζόδρομου, είναι και το πλάτος που έχουν τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας χαμηλότερα στο 6ο Γυμνάσιο Καβάλας! Ποιος σχεδίασε αυτό το έργο συμπολίτες και το έκανε με τόση προχειρότητα;