Τον περασμένο Μάρτιο, με δελτίο τύπου η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, έκανε γνωστό, ότι διορίστηκαν τρεις νέοι Κτηνίατροι στην αρμόδια υπηρεσία και τότε υποθέσαμε ότι στο εξής θα μπορούσε να λειτουργήσει χωρίς πρόβλημα. Για το λόγο αυτό, είχαμε ζητήσει να μπει ένα πρόγραμμα και να παρίσταται καθημερινά, τις ώρες των πλειστηριασμών στην ιχθυόσκαλα Καβάλας, κάποιος κτηνίατρος, στη δεύτερη μεγαλύτερη Ιχθυόσκαλα, απ’ όσο γνωρίζουμε στην Ελλάδα.

Είναι γνωστό, ότι εδώ και χρόνια, ο έλεγχος των αλιευμάτων για την υγιεινή τους και για το αν τηρούνται εκεί οι θεσμοθετημένοι κανόνες, δεν γίνεται στην ιχθυόσκαλα σε καθημερινή βάση, όπως παλιότερα, παρά μόνο περιοδικά, και σε ώρες που έχει τελειώσει η διαδικασία του πλειστηριασμού των αλιευμάτων. Πιστεύαμε, ότι ο έλεγχος είχε σταματήσει λόγω έλλειψης προσωπικού της Διεύθυνσης Αλιείας. Μετά τη δημοσίευση του σχετικού μας σχολίου με το πιο πάνω αίτημα, αναγνώστης που φαίνεται πως έχει ιδίαν αντίληψη για τα όσα συμβαίνουν στην Ιχθυόσκαλα, με έστειλε ένα e-mail, στο οποίο έγραφε μεταξύ άλλων: «Δεν σταμάτησε η παρουσία κτηνιάτρου στην Ιχθυόσκαλα λόγω έλλειψης κτηνιάτρων αλλά λόγω διαφωνίας ως προς την αμοιβή τους, τον τρόπο υπολογισμού της και τον τρόπο καταβολής της. Και αυτό έγινε εδώ και πολλά χρόνια, όταν και οι κτηνίατροι ήταν αρκετοί και το δημόσιο χρήμα έρεε ωσάν ποταμός»…

Πέρασαν  περίπου 8 μήνες από τότε που δημοσιεύσαμε το σχετικό αίτημα, αλλά μέχρι σήμερα, κανένα ενδιαφέρον δεν επέδειξε ο Αντιπεριφερειάρχης, Θόδωρος Μαρκόπουλος, παρά την υπόμνησή μας, αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα. Ελπίζουμε να αντιλαμβάνεται τις ευθύνες που έχει ο ίδιος, αλλά και ο προϊστάμενος της αρμόδιας υπηρεσίας, αν συμβεί κανένα κακό που να έχει σχέση με τη δημόσια υγεία…

Το ίδιο χρονικό διάστημα, στην Ιχθυόσκαλα, μας λένε, ότι δεν βρίσκεται καν εκπρόσωπος του Λιμεναρχείου. Κι αυτό, είναι μια ακόμη σημαντική παράληψη στις υποχρεώσεις που έχει η πολιτεία για την προστασία των πολιτών και ιδιαίτερα των καταναλωτών…

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ