• Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Καβάλας (Δ.Ε.Υ.Κ.), είναι μία επιχείρηση με κοινωφελή σκοπό. Συγχρόνως, όμως, είναι ένας Οργανισμός που πρέπει να λειτουργεί με τη φιλοσοφία μιας επιχείρησης. Αυτό σημαίνει, ότι πρέπει να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες, σε τιμές που είναι προσιτές και δεν επηρεάζουν τη βιωσιμότητά της.
  • Αυτή την ισορροπία προσπάθησε να διατηρήσει η διοίκηση της επιχείρησης, σχεδιάζοντας τη νέα τιμολογιακή πολιτική, η οποία εγκρίθηκε και θα ισχύσει από το έτος 2019. Στο πλαίσιο του νόμου και στο μέτρο των δυνατοτήτων που υπάρχουν, αυξήθηκε ο αριθμός των κλιμάκων κατανάλωσης, με σκοπό να γίνει δικαιότερη η κατανομή των χρεώσεων.
  • Οι πελάτες που καταναλώνουν λίγα κυβικά μέτρα νερού επιβραβεύονται με μείωση της χρέωσης, ενώ εκείνοι που καταναλώνουν πολλά, θα πληρώνουν υψηλότερα ποσά. Ποια είναι η αδικία και η ανισορροπία στην απόφαση αυτή; Αν κάποιος θέλει να πληρώνει λιγότερα χρήματα, πρέπει να περιορίσει τη σπατάλη νερού. Δηλαδή, ακόμα κι εκείνοι που τα προηγούμενα έτη είχαν υψηλές καταναλώσεις, μπορούν να πετύχουν χαμηλότερες χρεώσεις, αν κάνουν συνετή χρήση του πολύτιμου φυσικού αγαθού που είναι το νερό.
  • Ο καθορισμός της τιμολογιακής πολιτικής της Δ.Ε.Υ.Α.Κ., επίσης, έγινε με βάση ορισμένα δεδομένα, τα οποία μελετήθηκαν πριν η διοίκηση καταλήξει σε συγκεκριμένη πρόταση. Πως, λοιπόν, οι χρεώσεις είναι «μαγειρεμένες»; Πως είναι δυνατό, επίσης, η μελέτη που έγινε να προβλέπει άλλες χρεώσεις, από αυτές που δημοσιοποιήθηκαν και, τελικά, εγκρίθηκαν, αρχικά από το διοικητικό συμβούλιο της επιχείρησης και στη συνέχεια από το δημοτικό συμβούλιο;
  • Ήδη, η δημοτική αρχή κατηγορήθηκε για «προεκλογική παροχή», επειδή το νέο τιμολόγιο θα ισχύσει μερικούς μήνες πριν από τις δημοτικές εκλογές. Φανταστείτε, καρντάσια, τι θα άκουγε, αν εφάρμοζε την πρόταση του Makis. Δηλαδή, μείωση στις χρεώσεις σε όλες τις κατηγορίες καταναλωτών, μικρών και μεγάλων!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ